مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی:
مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی گفت: برخی عناصر داخلی می‌خواهند وانمود کنند که علت دشمنی امریکا با ملت ایران وجود مرجعیت و روحانیت و نیرو‌های ارزشی است.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۲۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی در نشست اخلاقی و بصیرت در جمع خواهران بسیجی روستای ناوه‌کش با اشاره به گناهانی که برای زبان نقل‌شده به شرح چند گناه رایج ازجمله دروغ، تهمت، تحقیر، فخرفروشی، تشویق به گناه، پرداخت و گفت: زبان اگر کنترل نشود خسران در دنیا و آخرت را در پی دارد.

 رحیمی به بیان چند مطلب از محکمات سخن امام رضوان‌الله علیه پرداخته و بیان داشت: از ویژگی بارز امام راحل (ره) روشن و شفاف، سخن گفتن بود که برخی در پی تحریف کلام امام (ره) هستند درحالی‌که کلام امام (ره) متشابهات ندارد، از محکمات کلام امام (ره) خدمت بی‌منت به مردم است، عین جمله او این است که دولت‌ها باید خادم مردم باشند نه فرمان فرما.

 وی در ادامه از دیگر محکمات کلام امام (ره) استکبارستیزی است که می‌فرمودند: امریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره اول ما و بشریت است، برخی عناصر داخلی می‌خواهند وانمود کنند که علت دشمنی امریکا با ملت ایران وجود مرجعیت و روحانیت و نیروهای ارزشی است، سؤال من از این افراد این است آیا در کره شمالی مرجعیت و روحانیت وجود دارد، مشکل امریکا با مقاومت مردم ایران در مقابل دست‌درازی و چپاول اوست.

مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی بیان کرد: امروز همه مردم ایران از پیر و جوان، زن و مرد ماهیت امریکا را می‌شناسند و می‌دانند مذاکره با امریکا کاری پوچ و بیهوده است.

وی از دیگر محکمات کلام امام (ره) ولایت‌فقیه دانست و افزود: امروز ما می‌بینیم که مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین پیامبرگونه زندگی می‌کنند، سطح زندگی او مثل مردم عادی و حتی پایین تراست، شیوه زندگی او باید الگوی مسئولین شود تا مردم حکومت اسلام و قران را در عمل درک کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات