امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بعنوان یک عبادت در میان ملت ما مطرح است گفت : این شعار همچنان محور اصلی سیاست های ملت بزرگ ایران در مجامع و محافل است .
کد خبر: ۹۰۸۷۱۴۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج با حضور حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک، جانشین فرمانده سپاه فتح و جمعی از پاسداران نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دفتر امام جمعه شهر یاسوج با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار آیت الله سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه سپاه مولود و موهبت اعطایی خداوند به انقلاب اسلامی ایران است گفت:از انقلاب اسلامی سپاه شکل گرفته و پاسداران فرزندان انقلاب بوده و امروز آن‌ها ستون خیمه گاه انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه:سپاه از ابتدای روز‌های آغاز فعالیت خویش تا به امروز برای رسیدن به یک نیروی مسلح کار‌آمد و مقتدر مردمی روزبه‌روز بر آمادگی بیشتر خود افزوده است تصریح کرد: سپاه در آغاز تاسیس از داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف محروم بودولی اکنون توانسته با احاطه بر مشکلات و سختی‌ها و با بهره جستن از تجارب هشت سال دفاع مقدس به سرعت پله‌های سازندگی را طی کند و امروز به جایگاهی رسیده که با ساختن تجهیزات فوق مدرن نظامی، راه‌اندازی مراکز علمی و آموزشی مجهز، بهره‌گیری از نیرو‌های پنج‌گانه و میلیون‌ها بسیجی آموزش دیده مردمی، خود را به عنوان یک نیروی تاثیر‌گذار مردمی و انقلابی در منطقه خاورمیانه و حتی جهان معرفی کند و به بهترین شکل ممکن نقش باز‌دارندگی خود را در مقابل دشمنان خارجی و حراست از انقلاب در مقابل توطئه‌های داخلی ایفا کند.
 
آیت الله حسینی در این دیدار اتفاقات و تحرکات منطقه را الگوی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت :حضور مستشاران ایرانی در غرب آسیا نشانه کفر ستیزی و مقابله با کفار است.
 
وی در بخشی از رهنمودهای خود با کارکنان نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با تاکید بر اینکه روحانیت ورثه انبیاء الهی است گفت :خدمت به دین وظیفه و رسالت روحانیت است و روحانین وسیله ای برای ارتباط مردم با دین و خداوند می باشند.
 
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه پیوند روحانیت و سپاه خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌هاست، گفت: دلیل فتنه ها و دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران  آگاهی آن‌ها از عمق نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران در منطقه است.
ارسال نظرات