خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع):

امروز اگر گیری داریم به خاطر شک در اعتقادمان است/ شهدا مظهر اقتدار و قدرت ایران هستند

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت پیروی از ولی‌‍فقیه گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی ما به اهمیت این امر پی برده‌اند و سعی در انحراف ما از آن دارند؛ اما مردم اگر از ولایت فقیه تبعیت کنند مسائل حل می‌شود؛ امروز اگر گیری داریم به خاطر این است که ما در اعتقادمان شک داریم.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۵۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

امروز اگر گیری داریم به خاطر شک در اعتقادمان است/ شهدا مظهر اقتدار و قدرت ایران هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار رضا مازندرانی شب گذشته در مراسم وداع با شهدای گمنام در شهرستان نهاوند اظهار داشت: بسیار مفتخرم که در شهرستان نهاوند  اولین شهری که مجسمه شاه ملعون را به پائین کشید، شهری که قبل از انقلاب افتخار مبارزه با رژیم شاه را داشت و شهیدان بزرگی را تقدیم انقلاب کرد، شهری که در هشت سال دفاع مقدس خوب درخشید شهری  که مقدمه ورود اسلام به ایران شد حضور دارم.

وی با بیان اینکه این‌ها افتخارات کمی نیست که نصیب شهر نهاوند شده است، افزود: امیدواریم با تأسی از شهدای بزرگ نهاوند، شهدای انقلاب اسلامی این افتخارات روز به روز بیشتر شود و  برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات این شهر افزوده شود .

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه با اشاره به آیه ۱۵۹ سوره آل عمران که خداوند می‌فرمایند شهدا زنده‌اند و نزد ما روزی می‌خورند، اظهار داشت: اگر به مفهوم دقیق این جمله بیاندیشید، اگر کمی تفکر کنید، حضور شهدا را حس خواهید کرد.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار و قدرت ایران هستند، گفت: ما در طول تاریخ و در هیچ جایی شهدایی با این عظمت سراغ نداریم.

سردار مازندرانی تصریح کرد: شهدایی با این عظمت، مانند شهید «برونسی» و شهدای گمنام، در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار داشته‌ایم، این شهیدان گمنام هم اکنون در محضر حضرت زهرا(س) هستند .

وی بیان کرد: مظهر قدرت و اقتدار ما موشک و توپ و تفنگ نیست، مظهر اقتدار ما حتی رزمندگان و پاسداران و ارتشیان و نیروهای مسلح نیست، قدرت ما قدرت اقتصادی نیست بلکه مظهر قدرت و اقتدار ما شهدا هستند .

همرزم شهید «برونسی» افزود: اگر شهدا در جامعه ما نبودند این پیروزی‌ها و افتخارات به دست نمی‌آمد، این همه هجمه علیه ما از داخل و خارج بدون یاری شهدا ممکن نبود،  اینها زمانی که زمینی بودند این چنین معجزه‌‌هایی آفریدند حال که آسمانی هستند دستشان خیلی بالاتر است، اما برای کسی که استعانت بطلبد و باور داشته باشد.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب سال‌ها است علیه ایران توطئه چیدند اما امروز به برکت انقلاب و برکت این شهدا، آمریکایی‌ها که به خلیج فارس می‌آیند باید فارسی صحبت کنند و پهپادهای پیشرفته آمریکا به دست جوانان ما به زمین زده می‌شود و التماس می‌کنند که ما آنها را برگردانیم، امروز سرباز آمریکایی در خلیج فارس دستگیر می‌شود التماس و گریه می‌کند، حالا حالاها مانده که آمریکایی‌ها به دست جوانان این کشور و به یمن این شهدا بیشتر از این تحقیر شوند و تحقیر خواهند شد آنچنان تحقیر شدنی که حد و حساب نداشته باشد .

سردار مازندرانی با بیان اینکه به برکت این انقلاب، شهدا مظهر قدرت ایران شهدا هستند، اظهار داشت: ای آنهایی که سر در آخور غرب دارید، آنهایی که برای دو روزه دنیا می‌خواهید خودتان را تسلیم قدرت پوشالی دنیا کنید، آنهایی که خودتان را برای دو روز پست و مقام حقیر می‌کنید، بدانید که مظهر قدرت ملت ایران شهدا هستند اگر به قدرت شهدا پی ‌ببرید، اگر به قدرت شهدای انقلاب اسلامی اعتقاد پیدا کنید هر دشمنی را سرکوب خواهید کرد.

وی با بیان اینکه ما باید به شهدای خود توسل کنیم، گفت: قدرت اقتصادی ما با نظریه‌های غربی نمی‌شود، هر چه غرب می‌گوید برای منفعت خودشان است، دنیای غرب دنیای پول است، خدای غرب، خدای پول و سرمایه است برای چه باید ما از آنها حمایت کنیم ما خدایی داریم که به واسطه عنایت او اینجا ایستاده‌ایم.

 معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع)در ادامه با بیان اینکه این کشور، کشور شیعه امام زمان(عج) است که امام زمان(عج) آن را هدایت می‌کند، تصریح کرد: امروز ملت ایران به یمن این شهدا که این مساجد را روشنایی بخشیده‌اند، زنده‌اند و حیات دارند قدرتمند است.

وی ابراز داشت: اگر امروز از این شهدا بپرسیم ما می‌خواهیم راه شما را ادامه دهیم و دنباله‌رو و پیرو شما باشیم، چه باید کنیم؟ فکر می‌کنید اگر خداوند اجازه صحبت کردن با آنها را می داد چه می‌گفتند؛ آیا غیر از این می‌گفتند که امروز ادامه‌دهندگان راه و پیروان نائب امام زمان(عج) و ولی فقیه زمان هستند؟

سردار مازندرانی اضافه کرد: ۲۳۰ هزار شهید در وصیت‌نامه‌های خود ۷۰۰ هزار بار کلمه تبعیت از ولایت فقیه را آورده‌اند یعنی هر شهید به طور متوسط ۳ بار بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرده است.

وی بیان داشت: امروز دشمنان داخلی و خارجی ما به اهمیت این امر پی برده‌اند و دشمنان داخلی سعی در انحراف از راه و روش مقام معظم رهبری دارند و خارجی هم که معلوم است؛ اما مردم اگر از ولایت فقیه تبعیت کنند مسائل اقتصادی داخلی و گرانی و بیکاری حل می‌شود امروز اگر گیری داریم به خاطر این است که ما در اعتقادمان شک داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار