عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب ؛رهبری، مردم و اسلام ناب محمدی (ص) اس.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۷۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

حجت‌الاسلام والمسلمین  یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با حضور در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان چالوس در سخنانی با اشاره به استحکام و نشاط انقلاب در چهل سالگی و خنثی شدن نقشه شوم آمریکایی ها برای جهان اسلام ، به تبیین الزامات و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) پرداخت و خاطر نشان کرد: همه مشکلات کشور با نگاه به داخل کشور قابل حل است ، برضرورت توجه و بکارگیری هرچه بیشتر جوانان در میدان های مختلف، تاکیدکرد.

مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به توصیف انقلاب به معجزه قرن از سوی امام خمینی (ره) افزود :بنیانگذار انقلاب اسلامی در این باره می فرمایند :شک نباید کرد انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب ها جداست، هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام و تردیدی نیست که این تحفه الهی و هدیه غیبی بوده که از جانب خداوند متعال بر این ملت مظلوم  عنایت شده است. و بر اساس چنین نگاه عارفانه و واقع بینانه بود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با عباراتی چون "معجزه قرن" و "انفجار نور"، انقلاب اسلامی را توصیف می‌کنند.

ایشان در پایان سخنان خود عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب را بر سه اصل اساسی رهبری (ولایت فقیه) ،مردم و اسلام ناب محمدی (ص) داستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها