خبرهای داغ:
کفعمی با بیان اینکه از شهرستان گلپایگان ۶ گروه جهادی و حدود۱۳۰نفر دانشجوی مومن انقلابی در اردوی جهادی حضور داشتند عنوان کرد: باید بتوانیم در همه عرصه هایی که امروز انقلاب اسلامی نیاز دارد ورود فعال پیدا کنیم و مطالبه گری کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۸۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ محمد حسین کفعمی مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان در همایش تجلیل از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی گلپایگان که صبح امروز در سالن همایش دانشگاه پیام نور برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ۱۶ آذر وروز دانشجو گفت:
روز دانشجو مظهر استکبار ستیزی است.

کفعمی اظهار داشت: امروز جریان مومن و انقلابی باید در دانشگاه که کارخانه انسان سازی ومبدا تحولات کشور است نقش آفرینی کند به گونه‌ای که بتواند مابقی ارکان جامعه را در برگیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج دانشجویی دو رسالت و ماموریت عمده را پیش روی دارد تصریح کرد: اولین رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، باید بتوانیم نیرو‌های معرفتی و بصیرتی را برای پذیرش مسئولیت آماده کنیم.

وی باعنوان اینکه دومین رسالت بسیج دانشجویی، نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب است ابراز داشت: امروز جوان مومن انقلابی در دانشگاه باید بتواند نیاز‌ها و اولویت‌های کشور را تشخیص دهد.

مسئول بسیج دانشجویی اصفهان تاکیدکرد: بسیج به عنوان بدنه انقلاب اسلامی در دانشگاه باید بتواند در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب نقش آفرینی کند و با روحیه خستگی ناپذیر هر جا لازم باشد حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: باید در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی به درستی ورود جدی پیدا کنیم.

کفعمی با بیان اینکه از شهرستان گلپایگان ۶ گروه جهادی و حدود ۱۳۰ نفر دانشجوی مومن انقلابی در اردوی جهادی حضور داشتند عنوان کرد: باید بتوانیم در همه عرصه‌هایی که امروز انقلاب اسلامی نیاز دارد ورود فعال پیدا کنیم و مطالبه گری کنیم.

وی افزود: امروز باید به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها به نقش افرینی قوه عاقله کشور برای حل مسائل و مشکلاتمان کمک کنیم و بتوانیم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که سال پختگی انقلاب است برای تبیین انقلاب اسلامی کمک کنیم و بتوانیم رشد فرهنگی وسیاسی انقلاب اسلامی را در این چهاردهه تبیین کرده و به پیش روندگی انقلاب کمک کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی اصفهان در خاتمه اذعان داشت: اگر کاری به جوان مومن انقلابی سپرده شود با همه تنگنا‌ها راه حل آن را پیدا می‌کنند و به کارآمدی بیشتر نظام اسلامی و پیشبرد انقلاب اسلامی کمک می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها