ترویج سبک زندگی غربی یکی از اهداف جنگ نرم است

نشست کارگروه خانواده به همت بسیج جامعه زنان در حسینیه الزهرا(سلام الله علیها )ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۸۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست کارگروه زنان و خانواده به همت بسیج جامعه زنان شهرستان فارسان با موضوع سبک زندگی اسلامی و با حضور جمعی از بانوان فرهیخته بسیجی در حسینیه الزهرا(سلام الله علیها ) ناحیه مقاومت فارسان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در نشست، گفت: سبک زندگی مهمترین موضوع در جامعه فردی و اجتماعی است، چرا که سبک زندگی هدف از تربیت و پرورش و رشد و شکوفایی را بیان می کند و اگر این سبک زندگی اسلامی باشد سبب رشد و تعالی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی افزود: زنان باید متناسب با اعتقادات و باورهای اسلامی عمل کنند که اگر بر اساس دستور اسلام در جامعه حضور پیدا کنند بسیاری از معضلات که سبب تغییر سبک زندگی اسلامی شده از بین می‌رود.

وی ادامه داد: امروز دشمن در جنگ نرم تلاش دارد سبک زندگی غربی را در جامعه ما ترویج نماید تا بتواند به اهداف سوء خود برسد و این فرهنگ منحط که خودشان نیز بدان رغبتی ندارند را به جوامع دیگر از جمله کشور ما نفوذ دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت فارسان تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی برخاسته از یک تفکر الهی و برای رشد انسان به سمت مبداء خلقت و فطرت پاک انسانی است و ما باید بدانیم که هر چه به سمت فطرت خود حرکت کنیم می توانیم بهتر و بیشتر رشد و تعالی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات