خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
برگزاری جلسه تبیین اهداف و ماموریت های بسیج در فضای مجاری با حضور فرماندهان، ارکان و اعضاء گردان سایبری بسیج خمینی شهر
کد خبر: ۹۰۸۷۱۹۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه، مسئول فضای مجازی بسیج خمینی شهر با اشاره به اهمیت، گستردگی و نقش آفرینی فضای مجازی در جامعه اظهار داشت: امروز بدلیل حضور کم رنگ نیروهای ارزشی در این میدان وسیع، دشمن فضا را در اختیار گرفته و نسل نوجوان و جوان جامعه که بیشترین حضور در فضای مجازی دارند را در معرض انحراف قرار داده است که لازم است بسیج با حضور مقتدرانه خود دشمن دون را زبون کرده و از میدان براند.

محمدحسین ملایی افزود: راه اندازی گردان سایبری، فرصت مغتنم حضور منسجم و تشکیلاتی برای نیروهای بسیج است که با برنامه ریزی و تولید محتوای مفید و مورد نیاز، باعث حذف و بی اثر کردن مطالب انحرافی و منفی شوند.

وی تاکید کرد: مطالبه گری از مسئولین و پاسخگو نمودن آنها در برابر وظائفشان نسبت به مردم از ماموریت های اصلی این گردان است که قطعا با طرح و اصرار برمطالبات واقعی مردم، از انحراف در مطالبات اصلی جلوگیری کرده و مدیران را وادار به تلاش و انجام وظیفه خواهیم کرد.

به یاد خدا بودن در خلوتگاه فضای مجازی، سفارش جدی مسئول فضای مجازی بسیج خمینی شهر به نیروهای گردان بود تا بتوانند با سلاح تقوا بصورت خالصانه و موثر، موفق به انجام امر به معروف و نهی از منکر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها