معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان :

لزوم افزایش تلاش در حوزه‌های زیستی و سایبری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در حوزه‌های زیستی و سایبری باید تلاش روزافزونی انجام داده و آگاهی خود را نسبت به این فناوری‌ها افزایش دهیم تا راهکار‌های مقابله با تهدید‌ها را فراهم آوریم.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۵۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ،حبیب‌اله خجسته‌پور امروز در همایش رابطین پدافند غیرعامل لرستان بیان کرد: در طول تاریخ کشورهای استعمارگر با برنامه‌های متفاوتی به دنبال حاکم شدن و غارت کردم منابع سایر کشورها بوده‌اند.

وی با بیان اینکه  طی یک قرن گذشته سیاست نظام سلطه تغییر پیدا کرده و به جای استعمارمستقیم از شیوه‌های غیرمستقیم بهره می‌گیرد،افزود: دشمنان امروز تاکتیک خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده و حوزه جنگ سایبری و زیستی را نیز اولویت خود قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه برای آسیب ندیدن از این حملات باید با راه‌های مختلف دفاعی آشنا شویم، اظهار کرد:هدف از پدافند غیرعامل مقابله با بحران نبوده بلکه باید در شرایط بحرانی بتوانیم  جایگزینی‌هایی برای ارائه خدمات به مردم  پیدا کنیم که اگر مشکلاتی پیش آمد سیستم خدمات رسانی با معضلی جدی روبرو نگردد.

 خجسته‌پور تصریح کرد: تمامی حوزه‌های پدافند از اهمیت بالایی برخوردار بوده اما با توجه به نوع آسیب‌ها باید در حوزه‌های زیستی و سایبری تلاش روزافزونی انجام دهیم و آگاهی خود را نسبت به این فناوری‌ها افزایش داده تا راهکارهای مقابله با تهدیدها را فراهم آوریم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات