رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: چنانچه هر پروژه‌ای از پیوست فرهنگی برخوردار باشد، ضریب موفقیت در آن بالا می‌رود.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۷۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرهنگ صفاپور عصر امروز در نشست هم اندیشی مدیران خبرگزاری‌های آذربایجان غربی که با محوریت تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرهنگسرای رسانه ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: چنانچه هر پروژه‌ای از پیوست فرهنگی برخوردار باشد می‌توان برای موفقیت آن امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه ورود شهرداری‌‌ها به فعالیت‌های فرهنگی یک موضوع جدید بوده و با اقبال عمومی نیز همراه بوده است، ادامه داد: در استان 10 فرهنگسرا وجود دارد که فرهنگسرای هنر و رسانه به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: پیش از این تنها انتظاری که از شهرداری‌ها وجود داشت این بود که فقط در حوزه تنظیف شهری و بهسازی و توسعه معابر شهری و امثال آن اقدام کند ولی امروزه انتظار کار فرهنگی هم وجود دارد.

صفاپور با بیان اینکه هزینه‌های شهرنشینی علاوه بر مسایل عمرانی و خدماتی شامل موارد مختلف از جمله فرهنگی هم می‌شود، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از بودجه فرهنگی برخوردار هستند، ولی با این همه با آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی در حوزه‌های مختلف روبه‌رو هستیم پس می‌طلبد به این حوزه بیش از پیش توجه شود.

وی با بیان اینکه نتایج سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ 10 تا 20 سال زمان می‌طلبد تا مشخص شود، بیان کرد: بنابراین معمولا با اکراه به این عرصه بودجه و امکانات تخصیص داده می‌شود بنابراین باید در وهله نخست این نگاه را تغییر داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات