در مجمع سالیانه قشر بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان صورت گرفت:
در این نشست از سند هویتی شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده رونمایی و از همسر و مادر این شهید تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۹۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مجمع سالیانه قشر بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان صبح امروز پنجشنبه ۱۵ آذرماه در سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت استان با حضور مسئولین استانیبرگزار شد.

 محمد جواد فدائی استاندار کرمان  در مجمع سالیانه قشر بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از بحث‌های مهم درباره کارمندان دستگاه‌های اداری و دولتی، توجه به مراجعین و تکریم ارباب رجوع است.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح سیستم اداری در سطح استانی و کشوری اظهار داشت: اگر بخواهیم اقداماتی در جامعه و کشور برای مردم داشته باشیم در واقع باید ابزارسیستم اداری را اصلاح کنیم.

فدائی تصریح کرد: برای انجام کار‌های مورد نیاز مردم باید سیستم اداری سالم، کارا و پویا داشته باشیم و بسیاری از کار‌هایی که به درستی انجام نمی‌شود به دلیل عدم توجه به اعمال نظر کارشناسی در کارها، کارنابلدی کارشناسان و ضعف کارشناسی است.

استاندار کرمان گفت: کارکنان دستگاه‌های دولتی باید به قوانین و آئین نامه‌ها مسلط باشند، زیرا بسیاری از کار‌ها به دلیل ناآگاهی کارکنان از قوانین، انجام نمی‌شود.

فدائی بر برخورد یکسان با مراجعان در دستگاه‌های اداری تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اداری ما بعضا سریع و چابک نیستند و کار‌ها سریع و بدون تاخیر انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی سریع به مشکلات مردم در ادارات دولتی، اظهارداشت: اگر کارمند یا مدیری کاری را بتواند امروز انجام دهد، با مسامحه و سهل انگاری آن را فردا و روز‌های بعد انجام دهد، به مردم و نظام خیانت کرده است.

فدائی ادامه داد: برخی کارکنان دستورات را سبک می‌گیرند و خود را متعهد به اجرای دستورات و برنامه‌ها نمی‌دانند.

استاندار کرمان در صحبت‌های پایانی خود بسیج کارمندان دولت را افرادی متعهد، معتقد، متخصص و دلسوز دانست و تصریح کرد: بسیج کارمندان باید به مدیران اداری نظام و دولت در دستیابی به اهدافش کمک کنند.

در نشست مجمع سالانه قشر بسیج کارمندان سپاه ثارا... استان کارگروههای مختلف از جمله کارگروه اقتصاد مقاومتی و بانوان گزارش خود را ارائه کردند
در این نشست از سند هویتی شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده رونمایی و از همسر و مادر این شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات