خبرهای داغ:
روح نواز گفت:داوطلبان افرادی توسعه یافته هستند که نیازهای خانواده خود را برطرف کرده و اینک به دنبال رفع نیازهای افراد جامعه هستند.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۹۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، امیرالدین روح نواز معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در همایش خیرین، جوانان و امدادگران با عنوان ماه و ما که به مناسبت روز جهانی داوطلب عصر امروز با حضور خانواده بزرگ هلال احمر در سالن آمفی تئاتر پردیس شهید رجایی قزوین برگزار شد بیان کرد:پنجم دسامبر نقطه عطفی است که از خدمات داوطلبانی که با رعایت اصول هفت گانه در طول یکسال در جهت رفع مشکل نیازمندان تلاش کرده اند تقدیر شود.

وی گفت:همه ساله برنامه های بسیار خوبی را سازمانهای مختلف طراحی و اجرا می نمایند اما تلاش و خدمات سازمان هلال احمر ویژه و غیرقابل مقایسه است.

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به دلیل اهمیت هلال احمر در بین سازمانهای دیگر اظهار کرد:
سازمان هلال احمر با قدمت ۹۶ سال یکی از قدیمی ترین NGOهایی است که خدمات مختلفی را به کشور و خارج کشور ارایه داده است.

روح نواز عنوان کرد:استان قزوین بعنوان یکی از جمعیت های پیشرو، همیشه آثار خوبی از داوطلبان را با ارایه بهترین خدمات داشته است که می توان به خدمات داوطلبان در خشکسالی سیستان و بلوچستان، و زلزله کرمانشاه اشاره کرد.

وی افزود:زیر مجموعه بخش عمران در سازمان ملل، بخش داوطلبانه سازمان ملل را مدیریت می کند که بعد از زلزله سال ۴۱ قزوین، مهد و نقطه شروع ایجاد انجمن داوطلبان هلال احمر می باشد.

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به جایگاه و نقش داوطلبان تصریح کرد:امروز بررگترین تصمیمات خدماتی و حمایتی در جمع گروههای داوطلب گرفته می شود و این امر به مدد کسانی است که تمام وقت خود را وقف رفع مشکلات دیگران می کنند.

روح نواز اضافه کرد:امروز به عنوان یک سازمان پیشرو در صحنه بین المللی و خدمات داوطلبانه معتقدیم هر جا حادثه ای رخ دهد آرامش خاصی با ورود داوطلبان هلال احمر ایجاد میشود.

وی گفت:داوطلبان افرادی توسعه یافته هستند که نیازهای خانواده خود را برطرف کرده و اینک به دنبال رفع نیازهای افراد جامعه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها