خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار گفت: حدفاصل میدان نیایش بهار تا ورودی لالجین که سه کیلومتر است، مسیر گردشگری و تجاری و خدماتی را طراحی کرده‌ایم و سال آینده به تصویب و به اجرا خواهیم رساند.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۰۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

طراحی و اجرای مسیر گردشگری و تجاری میدان نیایش بهار تا ورودی لالجینبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهار، احسان قنبری در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید لالجین ضمن تقدیر از زحمات دو ساله رضا حاکمی بخشدار سابق لالجین اظهار داشت: امیر پاک‌رقم از افسران سنگر علم و معرفت هستند و امیدوارم که در انجام مسئولیت خود موفق باشند.

وی افزود: لالجین برای ما و شهرستان اهمیت ویژه‌ای دارد و با توجه به اینکه شناخت خوبی از لالجین دارم و با توجه به جهانی شدن لالجین و داشتن شورای خوب و شهردار پرتلاش و بخشداری که از فرهنگیان خوب منطقه است و نماینده فعال منطقه تلاش خواهیم کرد لالجین پله‌های ترقی را به خوبی طی کند.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: ما به دنبال ترسیم ومصوب کردن سند چشم‌انداز و توسعه همه جانبه لالجین هستیم که با حضور نماینده مردم در مجلس، شهردار، اعضای شورا، دست اندرکاران محققان و مسئولان به زودی جلسه‌ای برگزار و به نتیجه خواهیم رسید.

وی گفت: حدفاصل میدان نیایش بهار تا ورودی لالجین که سه کیلومتر است، مسیر گردشگری و تجاری و خدماتی را طراحی کرده‌ایم و سال آینده به تصویب و به اجرا خواهیم رساند.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «رضا حاکمی»؛ «امیر پاک‌رقم» به عنوان بخشدار لالجین معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات