نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: دسیسه‌های دشمنان با حضور مسئولان خدوم و ملت که همیشه پشتوانه انقلاب هستند بی نتیجه خواهد ماند و تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۰۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

دسیسه‌های دشمنان با حضور مسئولان خدوم و ملت بی نتیجه خواهد ماندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمدعلی پورمختار در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید لالجین از توابع شهرستان بهار اظهار داشت: از اقدامات شایان ذکر و قابل توجه آقای رضا حاکمی بخشدار سابق لالجین تشکر می‌کنم وامیدوارم که در مسئولیت جدید خود در کیش موفق باشند.

وی تصریح کرد: اقتضای توفیق خدمت در راستای رفع مشکلات مردم نصیب هرکسی نمی‌شود و تلاش‌های دشمنان و به خصوص آمریکا این است که کشور را دچار مشکل کنند اما نمی‌دانند که این ملت راه خود را ادامه می‌دهند و مکر آنان بی‌نتیجه مانده و خواهد ماند.

نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: دسیسه‌های دشمنان با حضور مسئولان خدوم و ملت که همیشه پشتوانه انقلاب هستند بی نتیجه خواهد ماند و تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

وی گفت: من در پایان از زحمات آقای حاکمی تقدیر کرده و آرزوی توفیق دارم برای آقای پاک‌رقم و توصیه می‌کنم که بخشدار جدید اولویت خودرا پیگیری مشکلات مردم در روستاها و شهرها قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات