خبرهای داغ:
امام جمعه درجزین گفت: باید توجه به نوجوانان در مدارس در پذیرش امور اعتقادی و بهره گیری از نماز به عنوان ستون دین کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۵۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدی شهر، ⁩حجت الاسلام رحیمی زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر درجزین پس از توصیه به تقوی الهی با بیان اینکه داشتن گوش شنوا در شنیدن پند و نصیحت انبیاء الهی برای کسب تقوی الهی لازم است افزود: تقوی در یک کلمه یعنی اهل صداقت و راستی بودن با خود و خدای خود.
وی با اشاره به اینکه یکی از گناهان کبیره، دروغ گفتن است و دیگری شرک به خدا و عاق والدین گفت: تنها در سه، چهار مورد دروغ مصلحت آمیز وجود دارد و پیامبر (ص) میفرماید (بوی زشت و بد گناه دروغگوئی به مشام فرشتگان میرسد و انسان را مستحق لعنت ۷۰ فرشته خدا میکند)
امام جمعه درجزین افزود: ذات دروغگوئی موجب فراموشی و رسوائی فرد دروغگو میشود و فرد را از معنویت دور کرده و برکت را از زندگی انسان میبرد و توصیه شده که حتی به شوخی دروغ نگوئید، چون موجب ساقط شدن اعتبار فرد دروغگو میشود.
حتی در تعارفاتی که از روی بی میلی است دروغگوئی نکنید.
رحیمی زاده با بیان اینکه در توجیه مسئله‌ای در جامعه به افراد، به دروغ متوصل شدن جای اشکال است گفت: دروغگوئی هم در حوزه فردی و سیاسی و اجتماعی جامعه گناه است، مخصوصا مسئولین باید بیشتر دقت کنند.
وی به پیام رهبری به مناسبت برگزاری اجلاس نماز در سمنان اشاره کرد و افزود: باید توجه به نوجوانان در مدارس در پذیرش امور اعتقادی و بهره گیری از نماز به عنوان ستون دین کرد.
امام جمعه درجزین با اشاره به هفت ماهه اروپا از برجام که تا کنون فقط حرف تحویل داده و کاری نکردند گفت:‌ای کاش مسئولین کمی فکر کنند و با صداقت، عدم صادق بودن آمریکا و اروپا را اعلام کنند.
وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و مطالبات مردن و هزینه‌های موجود آن بیان کرد: باید بر لزوم عدم داشتن تشریفات و به فکر کم هزینه بودن آن و به فکر محرومین بودن دقت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها