کد خبر: ۹۰۸۷۳۶۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مدتی است که در فضای مجازی و حقیقی صحبت از یمن و اقدامات وحشیانه‌ عربستان علیه آن را می‌شنویم .چند صباحی است که ملت‌های مظلوم منطقه در جریان بیداری اسلامی و در پی رهایی از استعمار و رسیدن به آزادی، برای تحقق اهداف بشری تحت لوای اندیشه‌ی اسلامی به پا خواسته اند.

فریاد‌های مردم مظلوم منطقه و در حال حاضر یمن است که کاخ بیدادگران و نوکران دست نشانده‌ نظام سلطه را ویران کرده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به آنان ضربه وارد نموده و بینیشان را به خاک مالیده است.

به راستی امروز مردم جهان، پیام امام خمینی (ره) را با عمق وجود درک کرده اند.همچنین رمز تحقق اسلام ناب را طبق راهبرد رهبر کبیر انقلاب، رهایی از اندیشه‌های شرک آلود غرب که حکومت‌های اسلامی مثل عربستان را تحت سیطره خود درآورده اند، می‌دانند.

بیداری ملت‌ها عرصه را بر مستکبرین جهان تنگ نموده و حال که منافع خود را در خطر می‌بینند دست به جنایت زده و دست نشانده‌های خود را به خیانت دعوت می‌کنند.

امروزه نمونه بارز رویارویی دوجبهه در آوردگاه یمن قابل مشاهده است.تسلط مردم یمن بر حکومت و در نتیجه سرنوشت خود، خط قرمزی است که نظام سلطه به ویژه آمریکا و اسرائیل داعش پرور را نگران و مجبور به موضع گیری علیه آن می‌کند.

هرچند که نظام سلطه و در راس آن آمریکا در کارشکنی ید طولانی دارد، و ما نیز در انقلاب اسلامی عظیم خود توطئه‌های این شیطان بزرگ و هم پینانانش را تجربه کرده و با ایستادگی و وحدت، همواره نقشه آنان را نقش بر آب کرده ایم.

به امید پیروزی و ظهور یگانه منجی عالم بشریت


به قلم فاطمه سادات قدمگاهی

ارسال نظرات
پر بیننده ها