امام جمعه ایلام گفت: اکنون دشمنان از طریق فضای مجازی در حال نفوذ گسترش فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی در بین خانواده ها و نسل جوان و نوجوان هستند.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۰۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته در مصلی این گفت: دانشجویان باید گفتمان انقلابی را در جامعه گسترش دهند و در راستای بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند.

وی اظهار کرد: اکنون دشمنان از طریق فضای مجازی در حال نفوذ گسترش فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی در بین خانواده ها و نسل جوان و نوجوان هستند که باید فرزندان فرهیخته و متعهد این مرز و بوم با استفاده از همین فضای مجازی از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام دفاع کنند.
کریمی تبار با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز گفت: نماز بازدانده از زشتی ها و منکرات است واهتمام داشتن به نماز از مهمترین راه های جلوگیری از فساد و تباهی محسوب می شود.
وی در ادامه به 2 مناسبت جهانی روز خاک و کوهستان اشاره کرد و افزود: وضعیت طبیعت و خاک همچون آب نگران کننده بوده و مدیریت منابع آب و خاک از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی از پیگیری استاندار ایلام برای برگزاری میزخدمت در مصلی با حضور دستگاه های اجرایی تشکر کرد و خواستار تداوم این طرح شد.
امام جمعه ایلام یادآور شد : اجرای برخی خواسته ها همچون استخدام دولتی با توجه به شرایط کشور امکان پذیر نیست یا سخت و زمان بر است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار