خبرگزاری بسیج: رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای اصحاب رسانه راویانی صادق بودند و برای بیان واقعیات و انعکاس خبر جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۰۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهراه خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری در گرامیداشت سیزدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه که   بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: شهدا راه خود را شناختند و با نثار جان خود جادوانه شدند.

وی با بیان اینکه هجرت و جهاد دو نکته و کلید واژه مهم قرآن کریم به شمار می رود، تصریح کرد: زندگی پیامبران الهی مرهون هجرت و جهاد بوده و در این راه قدم گذاشتند.

حجت الاسلام امیری افزود: اسلام هرگز دین جنگ و خونریزی نیست، بلکه همواره دین صلح طلبی و دوستی است و هرگز برای رسیدن به متاع دنیا به فتح سرزمینی دیگر اقدام نکرده است.

وی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدا برای ترویج آرمان های بلند دینی و توسعه صلح و آرامش جان خود را فدا کردند و در راه اهتزاز پرچم اسلام و مکتب قرآن خون دادند تا جاودانه مانند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و مقابله با منافقان از اهداف شهدا بوده است، افزود: رسانه، قلم و تصویر باید منعکس کننده حقایق، واقعیات و اهداف اسلام باشد.

وی گفت: متاسفانه در دنیای امروز رسانه های کذاب و دروغگو بسیار زیاد هستند و قصد ضربه زدن به اسلام و قرآن را دارند که باید با قلم اسلامی به مقابله با آنها پرداخت.

قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه گفت: مقام و شان شهدا در قرآن به خوبی بیان شده و از امتیازات و برکات خاصی برخوردارند که بعد از شهادتشان بیشتر درک می کنیم.

حجت الاسلام رمضان موسوی مقدم تصریح کرد: هم اکنون در قرن جنگ رسانه ها سپری می کنیم که این بازی از طرف استعمارگران برای به انحراف کشادن جوامع بشری تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: رسانه های ما مدیون خون شهدا هستند و باید با قلمشان راه شهدا را تداوم دهند.

به گزارش ایرنا، گرامیداشت سیزدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه با حضور حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری، حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، امیر شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های شهدای اصحاب رسانه و ارتش و خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

روز پانزدهم آذر 84 در حادثه ای ناگوار جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری رسانه های مختلف کشور از جمله مرحوم مهدی میرافضلی و سپهدار ساجدی خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسیدند.

این گروه به منظور پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت عازم بندرعباس بودند که هواپیمای حامل آنان دچار نقص فنی شد و پس از برخورد با ساختمان های اطراف فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.

 

 

ارسال نظرات