هیات داوران بخش «مسابقه ملی»، «جایزه شهید آوینی» و «مستندهای معدن و صنایع معدنی ایران» دوازدهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۴۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، هیات داوران بخش «مسابقه ملی» جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» که 71 فیلم راه‌یافته به این بخش، در سه گروه مستندهای کوتاه (40-)، نیمه‌بلند (70-40) و بلند (70+) را داوری خواهند کرد، معرفی شدند که عبارتند از مهوش شیخ‌الاسلامی (پژوهشگر و مستندساز)، علیرضا قاسم‌خان (مدیر فرهنگی و تهیه‌کننده)، محمدحسن دامن‌زن (مستندساز)، سودابه مجاوری (پژوهشگر و مستندساز)، وحید موسائیان (مستندساز و کارگردان سینما)، سعید عقیقی (نویسنده و منتقد سینما) و آرش لاهوتی (مستندساز و کارگردان سینما).

در بخش «جایزه شهید آوینی» این جشنواره هم اکبر نبوی (روزنامه‌نگار و تهیه‌کننده)، محمدهادی نائیجی (فیلمنامه‌نویس و کارگردان) و پناه‌برخدا رضایی (مستندساز و کارگردان سینما) 29 فیلم راه‌یافته با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حوزه‌ مقاومت را داوری خواهند کرد.

هیات داوران بخش مسابقه فیلم‌های مستند معدن و صنایع معدنی ایران هم فرشاد فدائیان (پژوهشگر و مستندساز)، سیدحسین حق‌گو (مدیر فرهنگی و تهیه‌کننده) و مهرداد زاهدیان (مستندساز) هستند که در این بخش 16 فیلم پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای هجدهم تا بیست و پنجمآذرماه 1397 به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات