خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مطرح کرد

بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فارغ از گرایش‌های سیاسی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: همه باید بدون توجه به گرایش‌های سیاسی و به صورت صادقانه در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۶۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فارغ از گرایش‌های سیاسی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطف ظهر امروز در جلسه ستاد سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در استان قم اظهار کرد: دستگاه‌ها نباید از شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهر قم در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غافل شوند و باید برنامه‌ها را به صورت مستمر تا بهمن ماه برگزار کنند.

وی ادامه داد: صدا و سیما از حدود یک سال پیش کار خودش را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در خصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید رسانه‌ها از دستگاه‌های مختلف مطالبه گری داشته باشند و عملکرد آن‌ها را منعکس کنند و در این خصوص کمیته ارزیابی تشکیل خواهیم داد.

لطفی با اشاره به سیسم صوتی مرکز شهر قم اظهار کرد: تامین مالی این سیستم را انجام می‌دهیم و دستگاه‌های خدمت رسان باید این سیستم را به صورت آبرومندانه‌ای خریداری و نصب کنند تا مشکلی در مناسبت‌های مختلف نداشته باشیم.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان مردم را هدف قرار دادند، چون می‌دانند نظامی که متعلق به مردم است قابل سرنگونی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: همه باید بدون توجه به گرایش‌های سیاسی و به صورت صادقانه در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

لطفی افزود: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱ کمیته در کشور و ۱۳ کمیته در استان‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از حوزه علمیه قم شروع شد و جلساتی را در مرکز مدیریت حوزه علمیه در این خصوص خواهیم داشت، کارگروه حوزه و روحانیت در ستاد بزرگداشت چهلمین پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی فعال است.
ارسال نظرات