خبرهای داغ:
رئیس کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین:
رئیس کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین با اشاره به ساماندهی فعالیت‌های مختلف در دبیرخانه دائمی مبلغان اربعین گفت: هر چند امسال در حوزه پشتیبانی با مشکلات مختلفی روبرو بوده‌ایم، اما باید به سمتی حرکت کنیم که کار تبلیغ نیز با حمایت‌های مردمی دنبال شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۶۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
تبلیغ در اربعین باید با حمایت‌های مردمی دنبال شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت امشب در آیین تکریم از مبلغان جهادی که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امسال جمعیت روحانیون مبلغ اعزامی از قم نزدیک به هزار نفر کاهش یافت، اما جمعیت روحانیون کاروان‌های مردمی استان‌های مختلف افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس پرسش‌هایی که از روحانیون انجام شده، اولویت‌های موضوعی مورد نیاز زائران اربعین اعتقادی، مشاوره و احکام بوده است؛ امسال تلاش کردیم که از ظرفیت مبلغان ساماندهی‌شده و آموزش‌دیده در عراق و شهر‌های مرزی از جمله مهران به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

رئیس کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین از یکپارچه‌سازی محتوای مورد نظر مبلغان یاد کرد و گفت: یکی از نکات مورد نظر عراقی‌ها این بوده است که روحانیون باید نسبت به زبان محلی عراقی‌ها تسلط بیشتری داشته باشند تا بتوانند به شیوه مطلوب پاسخ‌گوی آن‌ها باشند.

وی با اشاره به ساماندهی فعالیت‌های مختلف در دبیرخانه دائمی مبلغان اربعین تصریح کرد: هر چند امسال در حوزه پشتیبانی با مشکلات مختلفی روبرو بوده‌ایم، اما باید به سمتی حرکت کنیم که کار تبلیغ نیز با حمایت‌های مردمی دنبال شود.

استقامت با تاکید بر اینکه روحانیون باید در اربعین حسینی به فعالیت‌های تبلیغی خود مشغول باشند، عنوان کرد: امسال برای فراهم‌سازی امکانات مورد نیاز تلاش‌های بسیاری داشته‌ایم، اما ما یک نهاد مردمی هستیم که مظلوم واقع شده‌ایم چراکه بیشترین تلاش را انجام داده، اما کمتر دیده می‌شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها