خبرهای داغ:

امدادرسانی جهادی بسیجیان دزفول درپی بارندگی سیل آسای شب گذشته

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در پی بارندگی های شدید غروب روزگذشته و راه افتادن سیلاب در مناطق مختلف و مسدودشدن راه های ارتباطی و گرفتاری عشایر در سیلاب، بسیجیان دزفول در کنار دیگر نیروهای امدادی افتخارآفرینی کردند.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۹۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

سروان پاسدارهادی صفربنا معاون عملیات سپاه ناحیه دزفول اظهار داشت : بلافاصله پس از شروع بارندگی سیل آسا و دریافت گزارش در خصوص گرفتار شدن عشایر و برخی خودرو ها در مناطق مختلف شهرستان در سیل ، با دستور فرماندهی محترم سپاه ناحیه دزفول کلیه رده های این ناحیه به حالت آماده باش درآمده و با ۱۳ خودرو تاکتیکی نسبت به امداد رسانی اقدام گردید.

 وی افزود : در پی این امدادرسانی ۵۰ خانوار عشایر که در پل سیاه منصور گرفتار سیلاب شدن با مدیریت فرمانده حوزه مقاومت بسیج انصارالحسین در محل این حوزه اسکان پیدا کرده و ۱۲۰ خانوار در نزدیکی شهرک شهید منتظری با مدیریت فرمانده حوزه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) در مدرسه ای اسکان و در شهر امام ۱۰ خانوار با مدیریت فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذرغفاری در محل حوزه اسکان گردیدند.

صفربنا افزود: همچنین خودروهای تاکتیکی بسیج به حدود ۴۰ خودرو که در سیلاب راه های ارتباطی گرفتار شده بودنداندامدادرسانی و یدک گردید.

 معاون عملیات ناحیه دزفول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرمانداری ویژه و کلیه دستگاه های امدادی و انتظامی و خصوصا جان برکفان سازمان آتش نشانی دزفول گفت : در پی این امداد رسانی تعداد ۲۵۰ نفر از نیروهای بسیج وپاسداران سپاه ناحیه دزفول بکارگیری شد که ضمن عرض خسته نباشی به تک تک این عزیزان اعلام نمود که این امداد رسانی تا برطرف کردن کلی مشکل این عشایر همچنان ادامه دارد.

گفتنی است هم اکنون بسیجیان وفرمانده حوزه انصارالحسین(ع) درحال امدادرسانی واسکان به مردم عشایرشرق دزفول هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها