خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرکشی از خانواده معظم شهید سردار پاسدار بهرام حیدری با حضور فرمانده سپاه رامشیرجناب سرگرد کیوان منصوری باهمراهی پرسنل سپاه رامشیربرگزارگردید.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۰۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

فرمانده سپاه ناحیه رامشیرگفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رامشیر به همراه جمعی از پرسنل سپاه رامشیر از خانواده شهید خانواده بهرام حیدری دیدار و از آنها دلجویی کرد.

فرمانده سپاه رامشیر در این دیدار با تاکید بر امنیت و تدوام انقلاب که ناشی از خون شهدای گرانقدر است گفت:سپاه و بسیج هم قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده گرانقدر آنان بوده و هست و این راه را ادامه خواهد داد.

وی افزود: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و پشتیبانی از خانواده شهدا، باعث استحکام و پایداری این نظام و انقلاب می شود گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و نظام و این انقلاب را دارند

سرگردمنصوری ادامه داد: عزت، امنیت و اقتدار این مرزبوم در جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران این مرزبوم است.

وی پاسداشت میراث گرانقدر شهداء را رسالتی عظیم دانست و تصریح کرد: نباید بگذاریم ارزش های شهداء در جامعه کمرنگ شود و جامعه از اندیشه های آرمانی حقیقی انقلاب فاصله بگیرد.

اکبری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک وظیفه است خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران یک افتخار بزرگی است که دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت انسان می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها