عملیات ساخت ۳۵ واحد مسکونی روستایی برای محرومان با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان سیرجان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۰۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ سعید کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه هماهنگی یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان سیرجان اظهار داشت: هدف از برنامه‌ها و یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه است.

وی افزود: امروز مسئولان هم در قالب این فرهنگ بیشتر و بهترمی‌توانند خدمت کنند لذا ما در برنامه‌های یاد و خاطره شهدا، خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه را در این قالب طراحی، ظرفیت هر شهرستان را در یادواره‌های شهدا مشخص و تغییر در زندگی و رویه کار‌ها را هماهنگ با فرهنگ شهید و شهادت برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

کاظمی گفت: مصوبه‌های ستاد‌های یادواره شهدای شهرستان‌ها در استان ثبت و اجرایی می‌شود و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تغییر رویه زندگی مردم و تغییر کاری مردم را خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: حتی کتاب‌های سبک زندگی به روش شهدا و تربیت فرزندان با این سبک برای جوانان تدارک دیده شده است.

منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۶۰ مراسم گرامیداشت و یادواره شهدا در دانشگاه‌ها، مدارس و محلات و مساجد شهرستان برگزار شده است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن راه شهدا از اهداف این یادواره‌ها بوده و خواهد بود.

وی عنوان کرد: مردم و مسئولان در قبال خون شهدا مسئول هستند و باید بتوانیم پاسخگوی عملکرد خود در مقابل آنان باشیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان از همراهی و هماهنگی همه برنامه‌های فرهنگی شهرستان با سیره و سبک شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد وگفت: انجمن‌های خیریه هم کمک‌ها و برنامه‌های خود را با نام شهدا به مردم ارائه می‌دهند.

لازم بذکر است در پایان این نشست عملیات ساخت ۳۲ واحد مسکونی ۵۰ متری برای محرومین روستای کهن‌شهر علیا در شهرستان سیرجان آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این زمینه گفت: این طرح مسکونی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال یعنی هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد و به زودی تحویل واجدان شرایط می‌شود
ارسال نظرات