خبرهای داغ:

فرمانده بسیج دانشجوی کرمانشاه

سرهنگ پاسدار صلاح الدین قره تپه مسئول بسیج دانشجوی استان کرمانشاه
کد خبر: ۹۰۸۷۵۱۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه:
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ۱۶ آذرماه را یادآور مبارزه با استکبار و نماد استکبارستیزی دانست .
 

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در کرمانشاه، با اشاره به گرامیداشت ۱۶ آذرماه روز دانشجو، اظهار داشت: روز دانشجو و ۱۶ آذر یادآور مبارزه با استکبار و نماد استکبارستیزی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: نگاه جریان دانشجویی به مساله آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم و استعمار، ریشه در اندیشه بلند و نخبگانی آنان دارد؛ دانشجویان در روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ نشان دادند که جامعه بشری نمی‌تواند زیر یوغ استکبار کمر خم کند.

وی با اشاره به تقابل نظام سلطه و جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز با نظام سلطه با روی کار آمدن انقلاب اسلامی تمام آورده‌های پیشین خود را از کف داده و به دنبال باز پس‌گیری آن‌ها است و به لطف خداوند، مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تمام فتنه‌های نظامی و فرهنگی آن‌ها را خنثی کرده‌ایم بنابراین باید جریان دانشجویی به تاسی از این جریان فکری، به مساله ی آرمان‌خواهی و آزادی‌طلبی خود ادامه دهند.

قره‌تپه با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در روز دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان، عنوان کرد: برنامه‌هایی چون همایش‌ها، سخنرانی‌ها با حضور اساتید مطرح کشوری، کرسی‌های آزاد‌اندیشی، تربیون‌های آزاد، مناظره‌ها، نمایشگاه‌ها و ده‌ها برنامه متنوع دیگر در تمام دانشگاه‌های سطح استان توسط دانشجویان بسیجی و انقلابی در حال برگزاری است.

قره‌تپه با اشاره به اهداف سازمان بسیج دانشجویی و عملکرد این نهاد، اظهار داشت: هدف بسیج دانشجویی تربیت نیروی متخصص و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی است، چراکه لازمه اثرگذاری در جامعه تقوا و تخصص است.

وی بیان داشت : سازمان بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم از طریق مطالبه‌گری از مسؤولان نظام به کار خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: مجموعه‌ای در بسیج دانشجویی با نام قرارگاه شهید احمدی‌روشن راه‌اندازی شده است تا از طریق این قرارگاه مطالبات مردمی به سرانجام برسد، همچنین کارگروه‌هایی ذیل این قرارگاه از جمله کارگروه پزشکی، اقتصادی، کار و صنعت و... تعریف شده تا به صورت تخصصی از طریق دانشجویان و اساتید متخصص و مجرب، خواسته‌های مردم را به بهترین شکل ممکن مطالبه کند.

 

 

ارسال نظرات