خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با صدور پیامی از حضور پرشور مردم ولایتمدار نهاوند در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۱۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

پیام تقدیر فرمانده سپاه نهاوند از حضور پرشور مردم نهاوند در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنامبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با صدور پیامی از حضور پرشور مردم ولایتمدار نهاوند در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام  قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

آنچه که به شهید ارزش می‌دهد و یاد آن را تا ابد جاودان و زنده می‌دارد این است که شهید انسانی است که مرگ خود را انتخاب و به سوی آن حرکت می‌کند. شهادت مشعلی است که خداوند متعال در جان بندگان صالح و برگزیده‌اش بر می‌افروزد تا تاریکی و ظلمت از روی زندگی آنها رخت ببندد.

شهدا همواره زنده‌اند و مرگ آنها در واقع انتقالی از حیات جاری در طبیعت به حیات ابدی است.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

عطر خوش حضور شهدا همواره در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور همبستگی و انسجام ملت ما بوده است. اینک که توفیق میزبانی از دو لاله سرخ گمنام  نصیب شهرستان نهاوند شد خداوند را شاکریم. 

اکنون به پاس سنت نیک و حسنه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، بدینوسیله از حضور گرم و صمیمی مردم قدرشناس و شهید پرور شهرستان نهاوند که با حضور پر شور خود در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام، لحظه‌ای ناب و فراموش نشدنی دیگری در تاریخ پر افتخار شهرستان نهاوند ثبت کردند، تشکر و قدردانی می‌نماییم .

همچنین مراتب سپاس و تشکر خود را از امام جمعه محترم، نماینده پرتلاش، فرماندار کوشا و کلیه مدیران و پرسنل ادارات و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی، بسیجیان و دانشجویان عزیز که در راستای برگزاری این مراسم ما را یاری نمودند اعلام می‌داریم .

امید آنکه این اقدامات و تلاش‌ها موجب رضایت حق تعالی و چراغ راهمان باشد.

«و من الله التوفیق»

سرهنگ پاسدار کامران کریمی 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات