خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین خبر داد:
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: قزوین ؛پایلوت سیستم یکپارچه شهرسازی در کشور است .
کد خبر: ۹۰۸۷۵۲۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایرج زاهد پور مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین در نشست شهرداران و دهیاران با معاون عمرانی وزارت کشور در استانداری گفت: امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه مدیریت پسماند بوده که حدود ۵۰ میلیارد تومان سهم استان است که هنوز داده نشده است.
وی بیان کرد: شهرداری ها با مشکلات جدی در استان مواجهند که بازنگری استخدام در شهرداریها، یکسان سازی قراردادها و بازنگری در حقوق پرسنل شهرداریها از آن جمله است.
زاهدپور یادآورشد: با جدیت پیگیر جایگزینی خودروهای فرسوده از محل اعتبارات ۳۲۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی شبکه حمل و نقل عمومی هستیم.
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین افزود: تعیین تکلیف زمینهای قول نامه ای در ۱۹ شهر استان از مشکلاتی است که در اولویت پیگیری قرار دارد و در این راستا برای جذب سرمایه گذار نیز اقدام کرده ایم.
وی گفت: تخصیص اعتبارات متمرکز برای اجرای طرح آبیاری مدرن در شهرداریها، از دیگر اموری است که در دستور کار قرار گرفته است.
زاهدپور بیان کرد: خوشبختانه قزوین به عنوان پایلوت سیستم یکپارچه شهرسازی هستیم. تخصیص داشته باشیم. شناخته شده و این موفقیت با هماهنگی و همکاری مدیران محقق شده است.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها