اعزام ١٣٤دانش اموز دخترانه انار به مناطق جنوب
کد خبر: ۹۰۸۷۵۵۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از كرمان، احمد مرادي زاده فرمانده سپاه شهرستان انار، از اعزام تعدادی از دانش آموزان دختر شهر اناربه مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار کرد: تعدادی از بسیجیان دانش آموز شهراناربه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی، در ادامه گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش آموزانی که در زمان جنگ نبودند و برای درک بهتر رشادت های رزمندگان اسلام، بسیار مفید و اثربخش است.

وي افزود: به دنبال هماهنگی های انجام شده با آموزش وپرورش، برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وي تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان درصدد کم رنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا هستند، برگزاری اردوهای جهادی می تواند هرچه بیشتر دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

وی، ادامه داد: در این مرحله ١٣٤دانش آموز دختر متوسطه دوم از شهر انار با ٣دستگاه اتوبوس به مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

فرمانده سپاه انار، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از مناطق عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵، شلمچه و دیگر مناطق عملیاتی بازدید کرده و راویان دوران دفاع مقدس نیز در این مناطق، ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام را برای دانش آموزان روایت می کنند.

ارسال نظرات