نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حفظ استقلال فکری، علمی و فرهنگی کشورمان و در جهت پافشاری بر اصول و عقاید راستین اسلام ناب محمدی ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۵۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسین زاده بحرینی در همایش روز دانشجو در مسجد المهدی مشهد که  به همت حوزه ۸ ناحیه مقاومت میثم مشهد برگزار شد، با بیان اینکه امروز دانشجویان انقلابی و مسلمان که همواره در صفوف اول انقلاب ایستاده اند، داعیه‌دار مبارزه با ظلم و ستم استکبار جهانی و امپریالیسم هستند، تاکیدکرد: این یک روحیه جهادی است که دانشجویان پیرو خط امام و رهبری از ابتدای انقلاب در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و استقلال کشور از دست بیگانه داشته است.

وی افزود:روز دانشجو، یوم الله دیگر است که فراموش ناشدنی است و در تاریخ مبارزات ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی به ثبت رسیده که در آن دانشجویان به عنوان یک قشر دغدغه‌مند و چشم‌های بیدار جامعه، در محکومیت استعمار و استثمار ملت و کشور ایران به پاخاستند و با نثار خون پاک خویش، سند دیگری بر توحش و جنایت پیشگی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و ایادی آن رقم زدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ابراز داشت: آن روز دانشجویان قهرمان برای حفظ استقلال و عزت و سرمایه‌های ملی این مرز و بوم جان خویش را فدا کردند و امروز دانشجویان ما، در حفظ استقلال فکری، علمی و فرهنگی کشورمان و در جهت پافشاری بر اصول و عقاید راستین اسلام ناب محمدی ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی گفت: دیروز گذشتگان ما با نثار شهیدانی همچون قندی، شریعت رضوی و بزرگ‌نیا در ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۲ و در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی با تقدیم مجید شریف واقفی‌ها و بعد از انقلاب اسلامی با تقدیم شهیدان بسیار در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با نفاق و امروز نیز در صف جهاد علمی با تقدیم شهیدانی، چون علیمحمدی، شهریاری، احمدی روشن و رضایی نژاد همواره این مشی و راه را زنده و روشن نگاه داشته‌اند.

بحرینی در انتها گفت: مراقب باشیم که مزدور شیطان شدن به این نیست که حتماً با افسار مواجب و وعده اجنبیان به حمایت آنان برخیزیم، امروز برخی سلیقه فکری خود را شیطانی کرده و بدون هیچ چشمداشتی بر روی قلب تاریکشان نوشته‌اند "انی احبک یا شیطان". امروز دانشجویان فهیم وآگاه این مرز و بوم، همه آرمان‌های عدالت جویانه و آزادی و استقلال را در ذیل ولایت اولیای دین می‌جویند و سخن امام خود را تکرار می‌کنیم که فرمودند"در عصر غیبت مساله ولایت فقیه دنباله غدیر است" و امروز دانشجویان دستان خود را بر بیعت دوباره با ولی فقیه زمان، یعنی حضرت امام خامنه‌ای بلند خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها