در جمع بسیجیان شهر سیرکان مطرح شد؛

عبور از پیچ تاریخی با ایمان به خدا و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری

مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) بخش بم پشت سراوان گفت: با ایمان به خداوند متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد درخشش ایران اسلامی در جهان خاری بر چشم دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۷۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، جلسه تربیت و تعالی حوزه‌ای به همت حوزه مقاومت شهید سجاد بخش بم پشت سپاه شهرستان سراوان در مسجد جامع شهر سیرکان برگزار شد.

سروان پاسدار حاجیان، مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در این جلسه گفت: انسان دارای کرامت است و این کرامت باید حفظ شود.

وی افزود: انسان باید مقابل امیال و آرزو‌های شیطانی ایستادگی و بر نفس سرکش و طغیانگر خود غلبه کند.

مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سراوان با بیان اینکه نماز به مانند ستون و عمود دین است، اظهار کرد: انسان نباید زیر بار ظلم رود چرا که خدواند متعال در قرآن کریم فرمود: ه، تسلط کفار بر مسلمانان هرگز امکان پذیر نیست.

حاجیان با اشاره به وحدت مثال زدنی که در استان سیستان و بلوچستان میان شیعه و اهل سنت وجود دارد، اضافه کرد: وحدت بین مسلمانان باید پایدار و پا برجا باشد چرا که دشمنان اسلام به دنبال سوء استفاده از اختلاف و تفرقه میان مذاهب و گروه‌های مختلف مسلمانان هستند.

وی تصریح کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که کشور‌های سلطه طلب به منافع خود و تسلط بر کشور‌های اسلامی برسند.

این مسئول در پایان با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا و راه اندازی جنگ اقتصادی، خاطر نشان کرد: با ایمان به خداوند متعال و رهنمود‌های مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد درخشش ایران اسلامی در جهان خاری بر چشم دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهد شد.
ارسال نظرات