مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:

مردم استان سمنان در حمایت از رویداد بزرگ فرهنگی سنگ تمام گذاشتند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مردم فرهنگ مدار استان سمنان در حمایت از رویداد فرهنگی بزرگ استان سمنان به میزبانی شاهرودسنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۱۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ظهر آدینه پیش از خطبه‌های نمازجمعه در مسجد و مدرسه قلعه شاهرود با تقدیر از حضور گسترده مردم استان سمنان به ویژه مردم شاهرود در نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه امسال با توجه به اطلاع رسانی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، علاقمندان از سراسر استان را مهمان شهر شاهرود کرد و از بزرگترین رخداد فرهنگی استان بازدید کردند.
وی با بیان اینکه به دلیل محرومیت منابع مالی که وجود داشت و احتمال برگزار نشدن نمایشگاه، افزود: با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب نوبت شاهرود بود با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، تصمیم بر این شد تا نمایشگاه استان سمنان در شاهرود از نمایشگاه کتاب حذف نشود و برگزار شد و امروز نیز آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: باتوجه به اینکه غرفه داران باید نوبت بعدی در نمایشگاه استان‌های دیگر حضور یابند امکان تمدید آن وجود ندارد.
فضیلت گفت: نمایشگاه کتاب فرصتی برای عرضه کتاب و عناوین محققان در موضوعات مختلف است و موقعیتی مناسب برای معرفی تازه‌های نشر و یک تفرجگاه فرهنگی است.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه فضایی رقم خورده است که از پیر تا جوان امکان بهره مندی از آن فضا را دارند، افزود: نمایشگاه کتاب فضایی خاطره انگیز برای علاقمندان به کتاب به ویژه برای کودکان و نوجوانان است که در ذهن آن‌ها از موضوعات کتاب تصویری به وجود آید و نقش بندد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار