خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ی حوزه 7خواهران ام البنین (س):
شهادت طلبی و دشمن ستیزی، پیروی ازولایت فقیه،ساده زیستی وتقوا و شجاعت وبرخورداری ازدانش وتخصص ویژگی های اصلی یک بسیجی است که قراراست بهترین الگوبرای تمامی افرادجامعه باشد
کد خبر: ۹۰۸۷۶۲۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (ع) اصفهان ،خواهر قریشی فرمانده ی حوزه 7خواهران ام البنین (س)  در خصوص بسیج  با خبرنگار افتخاری حوزه مصاحبه ای انجام داده اند به شرح زیر:

در ابتدا بفرمایید از نظر شما تشکیل بسیج چه لزومی وجود  دارد ؟

انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل رژیم شاهنشاهی راازبین برد ودست استکبارراکوتاه کردو سبب شد که چون خاری درچشم دشمنان باشیم به همین دلیل لازم است که تازمانی که این دشمنی هاوجودداردآحادمردم ازطریق آموزش و کسب آمادگی های دفاعی لازم درقالب یک سازمان منظم ومتمرکزبه نام بسیج آماده باشند تادرمواقع لزوم همچون صاعقه برسردشمنان فرودآیند تادشمنان نه تنهانتوانند حرکتی انجام دهند بلکه فکرحمله هم به سرآن هانزند.

نظر خود را درباره ی هفته ی بسیج بفرمایید؟

از نظر من همیشه هفته بسیج است چون پایگاه ما همیشه در فعالیت است.بسیج باید در هفته ی بسیج خودش را باید برای مردم معرفی کند و و علت تشکیل و حیطه ی وظایف خورا برای مردم بکوید تا مردم با بسیج آشنا بشوند و اگر این کار را به خوبی انجام بدهد شبهاتی که در بین جوانان وجود داره از بین خواهد رفت.

 سرکار خانم قریشی  طی هفته بسیج در سطح حوزه 7 ام البنین(س) و پایگاه های تابعه چه برنامه هایی صورت گرفته یا در دست اجرا است؟

برنامه های انجام شده در هفته ی بسیج در حوزه و پایگاه ها عبارتند از: دیدار باخانواده شهدا و جانبازان/شرکت غراگیر در نماز جمعه/برگزاری کوه گشت بسیجیان/غبار روبی گلستان شهدا/ برگزاری نشست و همایش عاشقان ولایت/فراخوان آحاد مردم به منظور جذب و سازماندهی نیروها/برگزاری نشست های سیاسی و جهاد کبیر/مسابقات کتابخوانی/تهیه چندین بروشورهفته بسیج و توزیع بین بسیجیان/برگزاری نمایشگاه های کتاب وعکس وپوستردر سطح پایگاهها/ برگزاری کارگاههای سبک زندگی / نمایشگاه عفاف وحجاب / برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با محوریت معرفی مشاغل خانگی و فروش/ تجلیل از پیشکسوتان بسیج/ و...

سرکارخانم قریشی از نظر شما یک بسیجی وظیفه شناس و کارآمد چه صفاتی دارد؟

شهادت طلبی و دشمن ستیزی، پیروی ازولایت فقیه،ساده زیستی وتقواوشجاعت وبرخورداری ازدانش وتخصص ویژگی های اصلی یک بسیجی است که قراراست بهترین الگوبرای تمامی افرادجامعه باشد .

به نظر شما در جامعه ی فعلی وظیفه ی یک بسیجی چیست؟

بسیج تشکیلات نظامی صِرْف نیست؛ بسیج دارایی پایان ناپذیری از اعتماد به نفس و نشانه غرور و سربلندی است. وقتی که دشمن، در جنگ تحمیلی، مقاومت و فداکاری نیروهای دست از جان شسته را دید و فهمید در جبهه نظامی نمی تواند پیروز شود، از روزنه فرهنگ وارد کارزار جدیدی بر ضد نظام اسلامی و باورهای فرهنگی مذهبی ملت ما شد. در این جبهه و جنگ، هدف اصلی جوانان است. دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوانان برومند کشور، در پناه تفکر دوراندیشانه و واقع بینانه بسیجی نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده و مشکل گشا هستند، نه مشکل آفرین. امید است با این تفکر راسخ و مؤثّر، دشمن شکستی دیگر را تجربه کند.

و صحبت پایانی  شما :

در آخر ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان عزیز، از زحمات کلیه عزیزان بسیجی حوزه و پایگاه های تابعه ی حوزه 7خواهران ام البنین(س) که در برگزاری برنامه های حوزه همکاری زیاد و بی وقفه دارند و همچنین از کلیه معاونت های ناحیه و بالاخص فرمانده محترم ناحیه که در هدایت و رهبری برنامه های حوزه به ما یاری می رسانند، تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است با استعانت از حق تعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در ظل نایب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) بتوانیم همیشه خدمتگذار باشیم و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها