خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه بقیه ا... (عج) شیراز، بیشترین مشکلات امروز جامعه به خاطر فاصله گرفتن از نماز دانست.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۳۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تنویر؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت: بیشترین مشکلات و معضلات کنونی در جامعه به خاطر فاصله گرفتن از نمازهای یومیه می باشد.
 
وی در مراسم منزلت نماز سپاه بقیه ا... (عج) شیراز که جهت برپائی هرچه با شکوه تر نماز در سطح سپاه بقیه ا... (عج) برگزار شد، بیان داشت: در خصوص برپایی نماز، آیات و روایات متعددی در قرآن و کلام ائمه (ع) آمده است که یکی از زیباترین آیات این است که نماز انسان را را از فحشاء و زشتی باز می دارد.

علیزاده به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص اهمیت نماز  پرداخت و تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرماید امت من همواره در خیر و خوبی هستند تا زمانی که همدیگر را دوست می دارند و نماز را به پا می دارند و میهمان را خوب احترام می گذارند.

وی تاکید کرد: خداوند متعال همواره با جماعت است هر چه بیشتر باشیم بهتر می توانیم کارها را انجام دهیم و اجر و مزد دریافت کنیم که نمونه آن ثواب نماز جماعت می باشد که وقتی از ده نفر بیشتر شود دیگر ثواب آن قابل شمارش نمی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا... (عج) افزود: با توجه به روایات، نماز اول وقت خشنودی خداوند متعال را در پی دارد و آخر وقت بخشش الهی را و چه زیباست که از بین خوب و خوب تر، وقتی مشکلی نداریم دنبال خوب تر باشیم.

وی در انتها به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) پرداخت که می فرمائید «کسی که از حق دم می زند با سه ویژگی شناخته می شود 1- دوستانش چه کسانی هستند 2- نمازش چگونه است و 3- در چه وقت نمازش را می خواند» و با توجه به این سه ویژگی می توان وی را شناخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها