دانشجو کمیجانی گفت:اگر دانشجوی بسیجی درمقابل انحرافات نایستد بسیجی نیست، اگر امروز بسیج دانشجویی مطالبه نکند و آتش به اختیار درمیدان تهاجم فرهنگی حاضر نباشد چطور می‌توان نام اش را افسر جنگ نرم گذاشت.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۷۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛محمد کمیجانی دانشجوی بسیجی شهرستان کمیجان در گفتگو بابسیج گفت:وظیفه‌ی ما و خصوصا نسل جوان در قبال حفظ ارزش‌ها وظیف‌ی سنگینی‌ست، چون در قبال به دست آوردن هرکدام، هزاران شهید داده‌ایم.

وی افزود:دانشجوی بسیجی نوکری مردم را تمرین می‌کند؛ با همین نوکری می توان غیر انقلابی را به شرط برنامه داشتن جذب کرد؛ اگر سیلی زدند و بی احترامی کردند باز هم باید در میدان بمانیم.

کمیجانی اظهارکرد:بسیج دانشجویی در تمام کشور باید به سمت تبیین اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن این موضوع برود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این امر بسیار مهم است.

وی ادامه داد: امروز اگر مقام معظم رهبری می فرمایند که اجازه نفوذ نمی‌دهیم، این ما هستیم که نباید چنین اجازه ای بدهیم ،زیرا رهبر فقط مسیر و خط را نشان می‌دهد و این ما هستیم که باید وارد عمل بشویم.

دانشجوی بسیجی عنوان کرد:دانشجوی بسیجی باید با تفکر درست برنامه های فرهنگی مناسبی در دانشگاه ها برگزار کند، اگر تفکربسیجی مورد پذیرش دیگر نهادها نباشد،  منابع جای دیگر طرح ریزی می شود و برنامه های مختلط آنچنانی برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: امروز تفکر بسیجی به بیرون از مرزهای ایران اسلامی رسیده، همان‌طورکه در تنگه باب‌المندب، این تفکر هست که نقش‌آفرینی می‌کند.

کمیجانی خاطرنشان کرد:دانشجویان بسیجی باید در متن جامعه حضور داشته و با تصمیم‌گیری صحیح در زمان‌های مختلف علاوه بر رشد جامعه، خود را نیز پرورش داده و با بالا بردن قدرت تحلیل خود به یک نیروی هم‌سطح انقلاب اسلامی تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات