خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان خطاب به دولت:

با تکیه بر نیروی ملت و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانید اقتصاد کشور را با تحول روبرو سازید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در بیانیه ای تاکید کرد: : با تکیه بر نیروی بی پایان ملت و فرزندان جهادگران و انقلابی و با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی می توانید اقتصاد کشور را با تحول روبرو سازید.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۸۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان به مناسبت ۱۶ آذر سالروز شهادت دانشجویان با بصیرت و روز دانجو بیانیه‌ای را منتشر نمود.
متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران!
مردم قهرمان سمنان!
در ۱۶ آذر سال ۳۲، صدوده روز پس از کودتای سام - ساکسونی علیه دولت ملی دکتر مصدق، سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران در آستانه سفر نیکسون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران در یورش نظامیان شاهنشاهی به دانشکده فنی دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.
اکنون پس از ۶۵ سال، آمریکای جنایتکار بیش از پیش به دشمنی با ملت بزرگ ایران ادامه می‌دهد و خوی استکباری و درندگی خود را نمایان می‌سازد.
شیطان بزرگ که در طول ۴۰ سال گذشته از حمله نظامی، کودتا، تحمیل جنگ هشت ساله، طرح‌های براندازی و انقلاب‌های رنگی طرفی نبسته، با روی کار آمدن دولت یازدهم و شراکت موثر جریان مدعی اصلاحات در آن، با استفاده از ساده اندیشی بعضی دولتمردان ایران، ترفند مذاکره را پیش برده و باوجود تذکرات و راهنمایی‌های مکرر رهبر معظم انقلاب، توانست کلاه برجام را بر سر امضاکنندگانش بگذارد و پس از اجرای یکجانبه تعهدات توسط دولت ایران (از جمله کاهش ۷۰ درصدی سانتریفیوژ‌ها و بتن ریزی نیروگاه آب سنگین اراک و اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی) بصورت یکجانبه از برجام خارج شود و اینک دولتی که تا دیروز اروپا را آقا اجازه و آمریکا را کدخدا میدانست و رفع همه مشکلات - حتی آب خوردن مردم - را نیز به برجام و رفع تحریم‌ها گره زده بود، با خروج شیطان بزرگ از برجام، اقدام‌متقابل را مایه بی حیثیثتی و بی آبرویی خود می‌داند و به طناب پوسیده اروپا چنگ زده و ۷ ماه است که به مذاکرات بی فرجام با اروپا دلخوش کرده در حالیکه تا کنون غیر از وعده‌های سر خرمن، هیچ گام عملی از سوی اروپاییان برداشته نشده و وقت ملت همچنان در مذاکرات بی ثمر با آنان هدر داده می‌شود.
دولت محترم جمهوری اسلامی!
توصیه اکید ما این است که در شرایط کنونی با تکیه به نیروی بی پایان ملت و فرزندان جهادگران و انقلابی خود و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانید همچون دفاع مقدس، به راحتی مشکلات را پشت سر گذارده و اقتصاد کشور را همچون صنایع موشکی و هوافضا و... با تحول چشمگیر روبرو سازید.
ما فرزندان انقلابی ملت، ضمن محکوم کردن تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های اقتصادیِ شیطان بزرگ، مصمم‌تر از پیش، آمادگی خویش را برای مقابله با تهاجم دشمن و همکاری با دولت محترم در جهت حل مشکلات کشور اعلام می‌داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها