در دیدار مسئولین سپاه قائم آل محمد (عج) با نیروهای تیپ۱۲ قائم (عج) تاکید شد:
در دیدار مسئولین سپاه قائم آل محمد (عج) با نیروهای تیپ۱۲ قائم (عج) تاکید شد:توجه به آسیبها با برنامه ریزی و حرکت انقلابی.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۹۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسئولین سپاه قائم آل محمد (عج) با نیرو‌های تیپ ۱۲ قائم (عج) در حسینه حضرت امام (ره) تیپ ۱۲ دیدار کردند و به بررسی آسیب‌های وتهدیدات روز پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم ال محمد (عج) با اشاره به بعضی اسیب‌های امروز که جامعه با آن دست به گربیان است خاطر نشان کرد: مسائل امروز جامعه هم در ظاهر وهم در ساختار بسیار پیچیده شده است وبایستی با برنامه ریزی درست واصولی با ان برخورد گردد.
وی تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره به عنوان یک الگو مطرح بود ه. است که بایستی قدر دان این لطف خداوند متعال باشیم.
وی خاطر نشان کرد پاسداران مخلص ما به عنوان قسمتی از اجتماع بزرگ هموطنان ایران اسلامی همواره تلاش کرد ه. اند تا خود را از مسائل حاشیه‌ای مصون نگه دارند ودر این راه مجاهدانه تلاش کرد ه. اند.
حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در ادامه در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره برنامه‌های سپاه قائم (عج) در اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به کارکنان در مورد تهدیدات مختلف خاطر نشان کرد: روحیه تقوی واخلاص در عمل در بسیاری از پاسداران متبلور است که این خود زمینه را برای رشد دیگر افراد فراهم می‌نماید.
وی تصریح کرد: دشمن هر روز راه‌های جدید برای شکست این صد آهنین طراحی می‌کند واین روحیه مجاهدت پاسداران است که آن‌ها را در برابر طوفان مشکلات واسیب‌ها حفظ می‌نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها