خبرهای داغ:
رییس آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد

برخورد خودروی سواری لیفان به تیر برق در ملایر

رییس آتش نشانی شهرستان ملایر از برخورد خودروی سواری لیفان به تیر برق خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۲۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

برخورد خودروی سواری لیفان به تیر برق در ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درملایر با اشاره به برخورد خودروی سواری لیفان به تیر برق اظهار داشت: طی تماس تلفنی که به مرکز ۱۲۵ اعلام شد مبنی بر تصادفی در جاده سلامت روبروی مجتمع فرهنگیان به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی عملیاتی امداد نجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل اعلام شده اعزام شد.

وی افزود: نیروهای امدادی به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا اقدام به قطع سر باطری‌ها و قطع تجهیزات کپسول گاز خودرو کردند و سپس مشاهده شد که خودروی سواری لیفان به دلیل از دست دادن تعادل خود در بارش برف و باران خودرو با تیر برق برخورد کرده است.

رییس آتش نشانی شهرستان ملایر اظهار داشت: خودرو از ناحیه صندوق عقب، سقف، شیشه‌ها، چهار درب و ستون به میزان ۶۰ درصد خسارت دیده که در این میان به دلیل برخورد سواری لیفان با تیر برق باعث افتادن تیر مذکور به روی خودروی پراید که از ناحیه ستون عقب دچار شکاف و پارگی شده بود.

وی بیان کرد: در این خصوص خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسیده فقط به سه سر نشین خودروی لیفان از ناحیه دست و پا صدمه جزئی رسیده بود که با هماهنگی با نیروهای ۱۱۵ آنها برای مداوا به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه در راستای امنیت خودروها تا آمدن جرثقیل نیروهای سازمان به صورت آماده‌باش بودند، گفت: نیروهای امدادی آتش نشانی در کنار خودروها بودند که پس از انتقال خودروها به پارکینگ و با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه خود بازگشتند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار