روز شنبه مورخ 97/09/17 مراسمی جهت تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در سالن کنفرانس این مجتمع برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۳۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

 

مراسم تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ روز شنبه مورخ 97/09/17 مراسمی جهت تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در سالن کنفرانس این مجتمع  برگزار گردید.

مراسم تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره)

در  این مراسم که با حضور فرماندهان سپاه پاسداران , فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج  و مدیران شرکت پالایشگاه شازند و سایربسیجیان  اعم از سرهنگ پاسدار محمد مهجوری ,فرمانده سپاه شازند, و جانشین فرماندهی سپاه روح ا... استان مرکزی  صورت گرفت  ضمن ذکر یاد شهدای مدافع حرم و ایثار آنان ،  جانشین فرمانده سپاه روح ا...  در طی سخنرانی خود در رابطه با قدرت نظامی کشور گفت: مهار قدرت دفاعی ما از کنترل هر کشوری خارج است. به دلیل اینکه تمام اقشار جامعه ما که در این عرصه دارای توانایی و تخصص و مهارت هستند، خود را بسیج کرده اند در واکنش به این مداخلات و انتظارات غیرمنطقی و ظالمانه کشورهایی مثل امریکا و متحدان اروپایی انها که فکر می کنند می توانند با تهدیدات از رشد و پیشرفت دفاعی ما جلوگیری کنند، بایستند.

مراسم تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره)

در ادامه برنامه عده ای از بسیجیان مدافع حرم با صحبت از خاطرات خود در جبهه ی نبرد حق علیه باطل ضمن اشاره به مظلومیت مسلمانان مورد آزار قرار گرفته شده توسط نیروهای استکبار خاطرنشان کردند : تاریخ گواه آن است که جلادان همواره با کشتار در پی قوام حکومت خویش بوه‌اند. نمونه زنده و به روز آن رفتارهای ناجوانمردانه گروه تروریستی داعش در کشورهای اسلامی است. اعضای این گروه آن‌چنان از اصل انسانی خود دور شده‌اند که با توحشی حیوانی انسان‌های بی گناه را از دم تیغ خود می‌گذرانند.

 

و اما در پایان برنامه جوایزی با ارزش های معنوی به این رزمندگان دلاور اهدا و از رشادت  و فداکاری آنان تقدیر به عمل آمد.

مراسم تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره)مراسم تجلیل از بسیجیان مدافع حرم پایگاه شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره)

 

 

ارسال نظرات