خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی :

بسیج دانشجویی لشکر مخلصی برای برآوردن نیازهای انقلاب در هر زمان و مکان است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی گفت: بسیج دانشجویی لشکر مخلصی برای برآوردن نیازهای انقلاب در هر زمان و مکان است. دانشجویان بسیجی جهادگر با حضور خود در اقصی نقاط کشور برای حل مشکلات مردم آتش به اختیار دست به کار شده و از نزدیک در صحنه حاضر و مشکلات مردم را لمس می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۴۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شایان ولی‌پور مطلق، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: کشور ایران نهمین کشور جهان از نظر تعداد کتاب انتشار یافته در سال، پنجمین کشور جهان از نظر فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی و دارای سریع‌ترین نرخ رشد علمی در جهان است.

وی با بیان اینکه دشمن با القای ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی سعی دارد مردم را ناامید کند، بیان داشت: امروز پایه‌های تمدن پوشالی غربی و سرمایه‌داری متزلزل شده و دشمن این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی راه حل ایجاد اقتصاد مقاوم در برابر تحریم‌ها، افزایش جوانان شاغل، کاهش آمار طلاق و رشد آمار ازدواج را وابسته به حمایت از کالای ایرانی دانست و اعلام کرد: باید قید قیمت و کیفیت را بزنیم و از کالای ایرانی حمایت و خرید کنیم تا تولید کننده تقویت و بسیاری از مشکلات کشور حل شود.

ولی‌پور مطلق بیان داشت: دانشجویان بصیر و بیدار که متوجه دست داشتن آمریکا در کودتای 28 مرداد شدند دست به اعتراض در دانشگاه تهران زدند.

وی با بیان اینکه پس از این اقدام مزدوران آمریکایی به سرکوب شدید اعترضات دانشجویی پرداختند و سه نفر از دانشجویان در این روز به شهادت رسیدند، تبیین کرد: این رویداد آغاز نقش اثرگذار جنبش دانشجویی در انقلاب 57 بوده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی یکی از نقاط عطف جنبش دانشجویی را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) ذکر کرد و گفت: این اقدام دانشجویان سبب سرافکندگی و تحقیر آمریکا در دنیا شد.

ولی‌پور مطلق با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی اصیل به شدت ضداستکبار و آمریکایی است، بیان داشت: بسیج دانشجویی بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی حال حاضر کشور و یک تشکل پیشتاز  در جنبش دانشجویی و مجموعه‌ای کاملا فراجناحی و دارای ظرفیت و هوشیاری کامل است.

وی با اعلام اینکه بسیج دانشجویی لشکر مخلصی برای برآوردن نیازهای انقلاب در هر زمان و مکان است، اضافه کرد: دانشجویان بسیجی جهادگر با حضور خود در اقصی نقاط کشور برای حل مشکلات مردم آتش به اختیار دست به کار شده و از نزدیک در صحنه حاضر و مشکلات مردم را لمس می‌کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی اعلام کرد: امان از دست کسانی که می‌خواهند با طناب پوسیده لیبرالیسم درون چاه بروند و کشور را نه با اندیشه جهادی و انقلابی بلکه با اندیشه لیبرالیسم مدیریت کنند.

ولی‌پور مطلق راه حل مشکلات اقتصادی کشور را تکیه بر توان داخلی، استفاده از نیروی جوان، مدیریت انقلابی و جهادی دانست و یادآور شد: در این راستا مردم، دولت، نمایندگان مجلس، دانشجویان، حوزویان و فرهیختگان دخیل هستند.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان و حوزویان باید مدل‌های اقتصادی اسلامی را در دانشگاه‌ها از نظر علمی و در حوزه‌ها از نظر فقهی مورد بررسی قرار دهند، عنوان کرد: اعتقادمان این است که در اسلام سیاست، فرهنگ و اقتصاد است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی شعار دادن و برگزاری همایش با نام اقتصاد مقاومتی نیست، اعلام کرد: کشور ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با اتکا به همین ظرفیت‌ها و استفاده از نیروهای جوان انقلابی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها