خبرهای داغ:
هشتمین و آخرین مرحله فراخوان گروهانی گردان 102 امام حسین ( علیه‌السلام) از لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) در شهر هرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۸۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام)، هشتمین و آخرین مرحله فراخوانی گروهان گردان ۱۰۲ امام حسین (علیه‌السلام) از لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) در شهر هرند برگزار شد.
سرهنگ پاسدار زهیری فرمانده گردان ۱۰۲ امام حسین (علیه‌السلام) درباره برگزاری این برنامه اظهار داشت: این فراخوان با موضوع آرام‌سازی و مقابله با اغتشاشات در گردان ۱۰۲ برگزار و بسیجیان به همراه رزمندگان شرکت‌کننده در این برنامه ضمن آموزش و آشنایی با اغتشاشات و مباحث آرام‌سازی در برنامه‌های دیگر نیز شرکت کردند.
وی به دیگر برنامه‌های برگزار شده در این مراسم اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و شرکت در نماز جمعه شهر هرند از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این فراخوان بود.
فرمانده گردان ۱۰۲ امام حسین (علیه‌السلام) پس از برگزاری نماز جمعه در جمع بسیجیان این گردان با گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو بیان کرد: مقام معظم کل قوا به ضرورت تشکیل گردان‌های بسیج و مردم‌پایه توجه ویژه‌ای داشته و لزوم حفظ انسجام بسجیان را برجسته برشمرده‌اند.
زهیری در پایان به ماموریت‌های گردان ۱۰۲ امام حسین (علیه‌السلام) اشاره و گزارشی از فعالیت‌های این گردان ارائه کرد.
ارسال نظرات