رئیس سازمان بسیج رسانه ‌با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره استانی ابوذر گفت:‌ تاکنون ۲۰ هزار اثر به دبیرخانه‌های استانی این جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۸۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،مسعود بصیری اظهار داشت:‌ چهارمین دوره جشنواره ابوذر با همت مسئولان بسیج رسانه سراسر کشور و 32 سپاه استانی در شرایطی امسال برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 20 هزار اثر به دبیرخانه‌های استانی این جشنواره ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه از ثبت یک رکورد جدید در حوزه ثبت ارسال آثار به جشنواره ابوذر سخن گفت و افزود:‌ امروز شرکت در این جشنواره برای خبرنگارانی که در حوزه مسائل انقلابی،‌ موضوعات روز کشور و تأکیدات مقام‌معظم رهبری فعالیت می‌کنند به یک موضوع جدی تبدیل شده است.

بصیری تشویق خبرنگاران به تولید محتوای بیشتر در حوزه دغدغه‌های ملی و انقلابی را مورد تأکید قرار داد و گفت: ارسال بیش از 20 هزار اثر از سراسر کشور به جشنواره ابوذر و برگزاری همراه با شور و شوق فراوان آن اثر بسیار مثبتی در شکل‌دهی جریانات رسانه‌ای به‌ویژه در خبرنگاران دارد.

وی با بان اینکه طبق شواهد موجود جریان فکری بسیار خوبی در حوزه تولید محتوا و خلق آثاری در حیطه انقلاب شکل گرفته است بیان داشت: چهارمین دوره جشنواره ابوذر امسال در حوزه‌هایی نظیر تیتر،‌ عکس،‌ گزارش و حتی به‌صورت تولید فیلم یا صوت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه نیاز این مجموعه جهت کمک و همگرایی سایر دستگاه‌های فعال در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگی جامعه را متذکر شد و افزود:‌ سازمان بسیج رسانه علاقه‌مند است از ظرفیت‌های موجود در خبرنگاران سراسر کشور و اعضای بسیج رسانه به بهترین نحو استفاده ‌کند.

بصیری مورد توجه قرار گرفتن موضوعات ملی،‌ دغدغه‌های نظام و مشکلات مردم توسط شرکت‌کنندگان در جشنواره ابوذر را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند به این موضوعات ورود کرده و آثار خود را جهت استفاده کاربردی در سازمان بسیج رسانه در دبیرخانه مرکزی به تصویب برسانند.

وی نگاه یاری‌‌دهنده دستگاه‌ها و نهادهای دولتی به جشنواره ابوذر را از خواسته‌های مهم سازمان بسیج رسانه اعلام کرد و ابراز داشت: در صورت تحقق این موضوع،‌ علاوه بر ایجاد زمینه مساعد جهت خلق آثار بیشتر بستر خوبی نیز برای جبران کمبودهای موجود در حوزه تولید محتوا برداشته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات