شاعر جوان بسیجی و صاحب اثر «نصف گمشده» در گفتگو با بسیج؛

رسالت هنرمندان ارزشی انزجار از ستمگران است

یکی از شاعران جوان و بسیجی کشورمان گفت: امروز رسالت همه هنرمندان ارزشی بخصوص شاعران اعلام انزجار از ستمگری ها در قالب هنر است.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۸۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

محمد شکری فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بی شک هنرمندان در تعمیق فرهنگ ارزشی که انزجار از ستمگری نیز مهم ترین آن است، نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارند، هرچند ایفای این نقش در جامعه امروز هنری ما موجب می شود هنرمند آماج تهمت های بی اساس عده ای قرار بگیرد.

وی گفت: با وجود همه موانع سر راه و نداشتن تریبون برای عرضه کردن آثار، شاعران جوان ما باید در موضوعات ارزشی بیش از پیش تولید اثر داشته باشند.

شکری فرد اظهار داشت: اگر بخواهیم رسالت هنر را در حیطه شعر واکاوی کنیم، به مواردی مانند تاثیر بسزای کلام در روح و جان انسان ها برمی خوریم که به اهمیت این رشته هنری می افزاید.

صاحب مجموعه شعر «نصف گمشده» با انتقاد از اینکه بسیاری از شاعران ارزشی در انزوا قرار دارند، بیان کرد: دو سه سالی است شب شعرهایی پر آب و تاب با نام انقلاب برگزار می شود که هیچ نام و نشانی از شاعران انقلابی تبریز در آن ها دیده نمی شود و جالب اینجاست که این شب شعرها بازتاب خبری بیشتری در کشور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها