به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس:

همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج بندرعباس برگزار شد

در راستای تقویت حوزه های مقاومت، همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج بندرعباس با حضور فر ماندهان حوزه های مقاومت و رابطین نمایندگی در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هر مزگان, در راستای تقویت حوزه های مقاومت , همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج  با حضور فر مانده هان حوزه های مقاومت و رابطین نمایندگی در بندرعباس بر گزار شد.

در این همایش با حضور حجت الاسلام  رستگار  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  امام سجاد(ع)  هر مزگان  وحجت الاسلام درویشی   مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه , سرهنگ درویشی فر مانده ناحیه  و مسئول حفا  ناحیه   بر گزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  در این این همایش به دستاوردهای  مهم انقلاب اسلامی اشاره نمود  و گفت : انقلاب اسلامی  ایران  از مرز ها  فرا تر رفته و در دنیا گسترش  پیدا نموده  است   و حرفی برای گفتن دارد  و در برابر ابر قدرتها  ایستاده است .

وی اظهار داشت : امروز انقلاب اسلامی ایران  علاوه بر تامین امنیت خود توانسته  امنیت کشورهای منطقه هم تامین کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  در بخشی دیگری از صحبت ها  به وظایف و بر نامه های حوزه نمایندگی  ولی فقیه  در حوزه های  مقاومت بسیج  اشاره نمود . وی , بالابردن بصیرت دینی و سیاسی  بسیجیان  را یکی از  بر نامه های رابطین  نمایندگی ولی فقیه در رده های مقاومت نام برد.

ارسال نظرات