خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کادرسازی برای نظام نباید مغفول بماند.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۳۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: متاسفانه روحیه محافظه کاری جلوی حرکت‌های انقلابی را می‌گیرد، اختلاف نظرها در چهارچوب نظام و اصول انقلاب نه تنها ایراد نیست بلکه یک حسن محسوب می‌شود و می‌توان با آن مشکلات را حل کرد.

وی گفت: برای حل مشکلات کشور باید فکرها آزاد باشد و اختلاف نظرها به دور از جنجال‌ها مطرح شود، باید به جوانان میدان داد، عده‌ای امروز شعار حمایت از جوانان می‌دهند اما در عمل هیچ ارزشی به فکر جوان قائل نیستند.

سرائی گفت: چطور در بحرانی‌ترین زمان، کشور اداره شد و مشکلات حل شد اما امروز نمی‌شود؟! دلیلش این است که آن روز به جوانان اعتماد شد، فرماندهان جنگ‌ها جوانان بودند و مقابل دشمن یک تنه ایستادند.

وی بیان داشت: امروز عده‌ای از میزشان دل نمی‌کَنند و دنبال این هستند که راهکاری پیدا کنند و از بار بازنشستگی شانه خالی کنند یکی از کارهای ارزشمند دولت این بود که جلوی سهمیه ۵ درصدها را گرفت وگرنه هم اکنون عده‌ای با استفاده از این سهمیه سال‌ها در صندلی ها جا خشک می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان خاطرنشان کرد: امروز همه موظفند برای نظام کادرسازی کرده و به جوانان اعتماد کرده و به آنها میدان بدهند و متاسفانه پس از چهل سال از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که شخصی به خودش جرأت می‌دهد و می‌گوید برای مدیریت کشور باید از خارج مدیر وارد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات