خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بسترهای لازم برای تحرک اقتصادی فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۳۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خوی با حضور نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و اعضای این کمیته برگزار شد.

سید تقی کبیری دراین جلسه با اشاره به اجرای پروژه‌های شهرستان خوی در بخش‌های مختلف گفت: ۹۰ درصد از پروژه‌های عمرانی شهرستان خوی در شرایط ویژه اقتصادی کشور در حال اجرا می‌باشند و در سال آینده دو پروژه بیمارستانی افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بر ارتقاء شاخص راه‌های روستایی تاکید کرد و افزود: علی رغم اینکه شهرستان خوی دومین شهرستان استان می‌باشد، ولی در شاخص راه‌های روستایی در رتبه ۱۴ قرار دارد که باید تلاش شود تا این شاخص ارتقاء یابد.

سید محمد عابدی فرماندار خوی نیز در این جلسه به توزیع اعتبارات شهرستان خوی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: سهم شهرستان خوی در سال ۹۷ در زمینه تخصیص اعتبارات خوب و مناسب می‌باشد و منابع این اعتبارات از محل زمینه سازی جهت تحرک بخشیدن به اقتصاد مناطق کمتر توسعه یافته، ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور می‌باشد.

وی در ادامه از تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مزار شمس تبریزی خبر داد و افزود: در سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان خوی برای احداث مجتمع فرهنگی شمس تبریزی این اعتبار تخصیص یافته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات