خبرهای داغ:
دانشگاه ها باید محل آرمانخواهی و عدالتخواهی باشند تا مطالبات مردم مظلومی مانند کارگران را پیگیری کنند نه اینکه به فکر کنسرت باشند.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۵۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش بسیج ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی با اشاره به آبگرفتگی معابر در اهواز اظهار داشت: مسئولان شهرداری و آبفا آبگرفتگی معابر را تدبیر نمایند.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید در حین آبگرفتگی معابر در کنار مردم حاضر شوند و مشکلات آنها را رسیدگی نمایند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: یکی از مساجد اهواز همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، از مسئولان برای جلسات پرسش و پاسخ دعوت کرده که اقدام بسیار خوبی است.

حاجتی با بیان اینکه جوانان ما باید مطالبه گرد باشند، تصریح کرد: نمایندگان مردم در شورای شهر و مجلس، در اینگونه جلسات شرکت کنند و پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

خطیب نماز جمعه اهواز ضمن تقدیر از مسئولانی که برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه تلاش کردند، گفت: ما نگران وضعیت کارگران گروه ملی فولاد هستیم و باید برای حل مشکلات آنها نیز تلاش شود.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه سخنان خود با اشاره به روز دانشجو، عنوان کرد: روز دانشجو روزی بود که دانشجویان انقلابی ما در برابر سفر نیکسون به ایران ایستادند.

وی افزود: متاسفانه نفوذی ها کاری کردند که روز دانشجو تبدیل به روز کنسرت، روز اختلاط، روزی شود که کسی در اهواز بگوید بر علیه خدا هم می توان راهپیمایی کرد!

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مسئولان دانشگاه های خوزستان نباید اجازه چنین کارهایی را بدهند، تصریح کرد: فتنه گران فکر می کنند با برگزاری برخی جلسات می توانند اراده ملت را سست کنند که خیال باطلی است و مردم ولایتمدار ما تا آخرین خون در راه ولایت فقیه خواهند ماند.

حاجتی گفت: نسل جوان ما تا شاهرگ گردن در خط امام و رهبری هستند، ما یاور مظلومان هستیم، از کارگران نیشکر و گروه ملی تا مردم یمن.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید نمازخانه های مدارس را رونق دهند تا بر سینه کسانی که به دنبال اجرای 2030 بودند زده شود.

خطیب نماز جمعه اهواز خاطرنشان کرد: دنیای امروز در بحران عمیق مدیریت منابع انسانی و اقتصادی گیر افتاده است. اگر می بینید برخی مشکلات امروز در کشور وجود دارد، ناشی از تفکر لیبرالیسم است.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: دانشگاه ها باید محل آرمانخواهی و عدالتخواهی باشند تا مطالبات مردم مظلومی مانند کارگران را پیگیری کنند نه اینکه به فکر کنسرت باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها