به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) ؛
به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ، با حضور شماری از مسئولان و دانش‌آموزان، طرح صبحانه سالم برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۸۷۸۶۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ، با حضور شماری از مسئولان و دانش‌آموزان، طرح صبحانه سالم برگزار شد .

این جشنواره به منظور تبلیغ صبحانه ی سالم و مغذی بودن تخم مرغ که سرشار از پروتئین و تقویت حافظه برای دانش آموزان برگزار شد .

جشنواره

خانم بهرامی مربی پایگاه هدف از برگزاری این مراسم گفتند: تشویق بچه ها برای خوردن صبحانه که در این سالها کمرنگ شده و دورهمی آنها باعث خوردن این وعده ی مهم روزانه می شود.

وی با اشاره به لزوم آموزش مادران در مورد تهیه مواد غذایی سالم تاکید کرد: مادران در راس تهیه مواد غذایی قرار دارند، در همین راستا باید به در گام نخست، نحوی تهیه مواد غذایی سالم را به مادران آموزش داده شود، چرا که امروزه روزانه میزان بالایی از مواد غذایی درون خانواده تهیه و مصرف می‌شود بدون آن‌ که مفید بودن با مضر بودن آن مورد توجه قرار داشته باشد.

جشنواره

وی خاطرنشان کرد: حذف مواد غذایی غیر ضروری از سفره غذایی و همچنین معرفی مواد غذایی مورد نیاز برای صبحانه و آشنایی هرچه بیشتر بانوان با مواد غذایی سالم  از جمله محوریت‌های جشنواره صبحانه سالم بود.

ارسال نظرات