هیچ لزومی ندارد که ما برویم چیز‌هایی را که نمی‌دانیم که آن چیست و حتی می‌دانیم مشکلاتی هم دارد به خاطر آن جهات مثبت و جنبه¬‌های مثبت قبول بکنیم
کد خبر: ۹۰۸۷۸۹۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیح از کرمان؛احمدقربانی معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان طی یادداشتی به موضوع cft پرداخته است که درادامه مشروح ان آمده است:
درفرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) در خصوص لوایح استعماری fatf آمده است که :«هیچ لزومی ندارد که ما برویم چیز‌هایی را که نمی‌دانیم که آن چیست و حتی می‌دانیم مشکلاتی هم دارد به خاطر آن جهات مثبت و جنبه های مثبت قبول بکنیم» آنچه که به طور واضح و آشکار از سوی معظم له در این خصوص بیان شده است بیانگر این حقیقت است که این لوایح ساخته و پرداخته دست دشمنان ملّت ایران و محصول اتاق فکر دولت‌هایی است که کمر به نابودی ملّت ایران و نظام اسلامی ما بسته اند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ لذا طبق فرمایشات حضرت آقا مجلس ما یک مجلسی رشید و عاقل و بالغی است که می‌توانند در این خصوص یک قانون بگذرانند.
امّا متأسفانه دلبستگی برخی افراد به آمریکا به عنوان کدخدای جهان، باعث اصرار آن‌ها بر تصویب و اجرای قوانین آمریکایی و اروپایی در کشور شده است و گوش خود را در مقابل بیان کارساز رهبر معظم انقلاب بسته اند و از خط ولایت عبور کرده و حتی در راستای رسیدن به خواسته‌های خود بیانات ایشان را مستمسک قرار داده و از رهبری نظام هزینه می‌نمایند. به عنوان نمونه، در روز تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی فرمایشات مقام معظم رهبری به گونه‌ای وارونه بیان می‌گردد که حضرت آقا در خصوص تصویب لوایح fatf نظر مثبت دارند!
قابل تأمل است این موضوع از زبان نماینده ملّت بیان می‌شود! و در این خصوص از رهبری نظام هزینه می‌کنند و متأسفانه این رویه با هدف گذاری خاصی صورت می‌گیرد مانند آنچه که در برجام صورت گرفت و در برجام علیرغم تأکید مقام معظم رهبری بر عدم اعتماد به آمریکا و عدم خوشبینی به مذاکرات با ۱+۵ این کار را دنبال نمودند و نتیجه مذاکرات برجام بی فرجام شد.
زمانی که برجام با لگد آمریکا بر باد هوا رفت و هیچ دستاوردی و عایدی برای کشور نداشت پروژه دو قطبی سازی مردم و رهبری را کلید زده و به گونه‌ای به جامعه القاء می‌نمودند که عدم حصول نتیجه در برجام مخالفت رهبری بوده است و بی تدبیری و اعتماد بی جای خود به دشمنان نظام را به پای رهبری انقلاب نوشتند و در این خصوص شبهاتی را در ذهن مردم ایجاد کردند؛ لذا در تصویب CFT نیز همین سناریو دنبال می‌شود و مردم باید از قضیه برجام درس گرفته و بیش از پیش هوشیار باشند؛ چرا که پروژه سی اف تی با همان اهداف برجام در حال پیگیری است و علیرغم اینکه شورای نگهبان ۲۱ مورد ایراد بر آن وارد دانسته است. عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT به جهت مغایرت آن با قانون اساسی جمهوری اسلامی و شرع مقدس اسلام می‌باشد. نکته مهم و قابل تأمل این است که از ۲۱ ایراد گرفته شده تعداد ۱۱ مورد آن مربوط به متن و محتوای CFT است و هیچ مرجعی در کشور ما (نه مجلس و نه دولت) قادر نخواهد بود متن و محتوای این لایحه را دستکاری و تغییر دهد لذا آنچه که توسط دشمنان ملّت ایران تدوین و نگاشته شده است قطعا هیچ گاه منافع ملّت و کشور ما را لحاظ نکرده است و بدون تردید قبول چنین لایحه‌ای مغایر با قوانین کشور اسلامی ما و امنیت ملّی و منافع مردم خواهد بود. امّا باید از مجلس و دولت و نمایندگانی که در این مقطع جنگ اقتصادی باید در خصوص خنثی کردن نقشه‌های دشمن برنامه داشته باشند و به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشند پرسید که اصرار بر تصویب و اجرای CFT با چه هدف و منظوری با جدّیت تمام دنبال می‌شود؟!
 


ارسال نظرات