خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه آذربایجان شرقی:

جذب جوانان به مساجد نیازمند برنامه‌های رغبت‌ انگیز است

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه آذربایجان شرقی در کارگاه توانمندسازی ارکان مساجد برتر میانه، هشترود و چاراویماق گفت: مساجد باید برنامه محور باشند و برنامه هایی مناسب برای جذب جوانان داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۱۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید تقی طاها، درک دیگران و استفاده موثر از زمان، خلاقیت و نوآوری، اتحاد، احترام و آرامش خاطر را از خصوصیات لازم برای ارکان مساجد برتر عنوان کرد.

وی افزود: با برنامه ریزی هدفمند، اتحاد و یکدلی، کمک به فقرا و نیازمندان و ارائه برنامه هایی مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان، خواهیم توانست بر تمامی مشکلات موجود در مساجد غلبه کنیم.  

   طاها با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه، احصاء مشکلات جذب جوانان به مساجد و یافتن راهکارهای مناسب برای برون رفت از آن هاست، اظهار کرد: در طول این کارگاه یکروزه نقش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه ها و هیئت امنا در هدایت مردم و قدرت جاذبه مساجد، راهکارهای تقویت اثربخشی پایگاه ها و مساجد همچنین راهکارهای تقویت مساجد کم برخوردار، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از نتایج آن بهره برداری خواهد شد.

   فرمانده سپاه میانه نیز در ابتدای این کارگاه، خالی بودن مساجد را بزرگترین آسیب برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: هر زمان توانسته ایم بر دشمنان غلبه کنیم فقط در سایه فعال بودن مساجد، و آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان و نوجوانان در مساجد بوده است.

جذب جوانان به مساجد نیازمند برنامه هایی رغبت برانگیز است

   حسین محمدی با هشدار بر اینکه دشمن امروز انگشت بر جداسازی جوانان از مساجد گذاشته است، تصریح کرد: هرچه ستونهای فرهنگی مساجد قویتر شوند و وحدت بین هیئت امنا، روحانیون و فرماندهان پایگاه ها در مساجد بیشتر شود، حل این آسیب ها، راحت تر و سریعتر اتفاق خواهد افتاد.

   کارگاه یکروزه توانمندسازی ارکان مساجد برتر با حضور ده ها نفر از فرماندهان پایگاه ها، هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد برتر شهرستان های میانه، هشترود و چاراویماق در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها