خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان گفت: از سوی مردم نصف جهان از استعفای دسته جمعی نمایندگان استان به دلیل نبود توجه به رفع مشکلات آبی اصفهان تشکر می کنم و امیدوارم تا آخر پای کار خود بایستند.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۳۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تقدیر از عملکرد نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استعفای دسته جمعی آنها اظهار داشت: اصفهان از گذشته‌های دور تاکنون و در وهله‌های مختلف موجب افتخار نظام و در کنار مسئولان بوده است و بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرماندهان مهم جنگ اصفهانی بودند و نقش مهمی در رقم زدن سرنوشت عملیات‌های غرور آفرین دفاع مقدس داشتند، افزود: ضربه خوردن اصفهان برای کل کشور خطرآفرین است و این در حالی است که با روند خشکی زاینده رود و مشکلات آبی اصفهان مشکلات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی دامن گیر کل کشور خواهد بود.

مشکلات ادامه داری که انتقال آب در زمان استانداری معاون اول رئیس جمهور رقم زد

امام جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه هیچ کدام از دولت‌ها گام موثری برای پیشگیری از خشک کردن زاینده رود و احیای آن برنداشتند، بیان داشت: در زمان استانداری جهانگیری بر اصفهان انتقال آب از اصفهان انجام شد و وی از این کار پیشگیری نکرد، هنوز که هنوز است وی بر سر کار است و اصفهان با مشکل ناشی از بی تدبیری در انتقال آب و دیگر اقدامات ناشی از سوء مدیریت دست و پنجه نرم می کند.

وی با تصریح بر این نکته که از صفات افراد مومن، عمل کردن به وعده‌ها است، ابراز داشت: روحانی در سفر انتخاباتی خود به اصفهان با صراحت اعلام کرد که این بار نوبت احیای زاینده رود است اما پس از گذشت دو سال اوضاع وخیم تر از پیش شده و قول وی عملیاتی نشد.

گویی صدای مردم اصفهان به گوش دولت نمی رسد

طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه گویی صدای مردم اصفهان به گوش دولت نمی رسد و یا نمی خواهند به این صدا گوش دهند، بیان داشت: از سوی مردم اصفهان از نماینده‌ها برای استعفای دسته جمعی آنها تشکر می‌کنم که عملکرد بسیار بجایی در برابر قطع بودجه آب اصفهان، نبود توجه به رفع مشکلات آبی و احیای زاینده رود بود اما این توصیه را نیز دارم که تا آخر پای استعفای خود بایستند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان داشت: ۱۶ آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده است، دانشجویانی که آگاه و با بصیرت و با روحیه انقلابی در کنار نظام هستند و آگاهانه با مسایل برخورد و در برابر مسئولان پرسشگر هستند.

جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس و انقلاب روحیه دفاع از نظام را دارند

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس و انقلاب روحیه دفاع از نظام را دارند، گفت: جوانان امروزی و نسل سوم انقلاب در دفاع حرم اهل بیت بزرگی خود را نشان دادند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید احمد کشوری ابراز داشت: این روز را به نام هوانیروز قهرمان نامگذاری کردند که در دوران دفاع مقدس جان بر کف همانند بقیه جهاد و حدود ۲۹۰ نفر از نیروهای هوانیروز در جبهه‌های جنگ جانفشانی کردند.

طباطبایی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دستغیب شهید به دست منافقان  بیان داشت: همچنین روز تشکیل سازمان ملل از رویدادهای پیش رو است، این سازمان با هدف برقراری عدالت در میان مردم جهان و  دفاع از حقوق مظلومان تشکیل شده است اما در راس کار افرادی با حق «وتو» هستند که عملکرد این سازمان را سالهاست زیر سوال برده اند.

سالهاست یاوه‌گویی ها و خیال بافی های استکبار جهانی در ارتباط با ایران ادامه دارد

وی با اشاره به یاوه گویی ترامپ در ارتباط با اینکه روز ۱۳ آبان بساط ایران جمع می‌شود که همچون همیشه خیالی باطل بود، گفت: سالهاست این یاوه‌گویی ها و خیال بافی ها ادامه دارد اما استکبار جهانی هرگز در برابر روحیه جهادی ملت ایران پیروز نخواهد شد، ملت ما با توکل بر خداوند متعال، اتحاد و همدلی و با سرسپردگی مطلق به ولایت فقیه به راه موفق خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها