خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: اردوهای جهادی و رفع محرومیت به پویایی بسیج کمک می کند و از طرفی امید به انقلاب را در بین اقشار مختلف مردم پرورش می دهد.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۸۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین هفته گذشته بسیجیان ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزون با حضور در روستای کوهگیر، از توابع طارم سفلی به رنگ آمیزی مدرسه ای پرداختند که همین امر واکنش های بسیار مثبتی را از مردم این منطقه دریافت کرده است، در خصوص همین امر و لزوم ادامه ادوهای جهادی با فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به گفت و گو پرداخته ایم.


سرهنگ صادق پور اظهار کرد: اردوهای جهادی هرگز تعطیل نمی شود، در هر زمانی از سال اگر انکانات مورد نیاز فراهم باشد بسیجیان خود را موظف می دانند در جهت رفع محرومیت بکوشند.


وی ادامه داد: با وجود حضور بسیجیان، امکاناتی هم برای اقدام به امور عمرانی نیاز است که ابتدا باید آنها تهیه شود و این مسئله خصوصا در امور ساخت و ساز نمود بیشتری دارد.


فرمانده سپاه امام سجاد شهرستان قزوین اذعان کرد: هفته گذشته با کمک های مردمی مقداری رنگ تهیه شده بود و بسیجیان با حضور در مدرسه ای در روستای کوهگیر به رنگ آمیزی مدرسه این منطقه پرداختند.


صادق پور یادآور شد: متاسفانه با نوسانات اقتصادی پیش آمده قیمت مصالح اولیه ساختمان به شدت تغییر یافته است و بسیج سازندگی نیز بودجه ای برای خرید مصالح ندارد، تا امروز نیز تامین منابع از طریف ارتباطات بدون کمک گرفتن از دستگاه های دولتی صورت گرفته است لذا در این زمینه نیز مردم باید مانند همیشه به مستضعفان توجه داشته باشند.


این مسئول تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق کمبرخوردار روحیه بخش است و امید را به عزیزانمان تزریق می کند.


وی اذعان کرد: در بسیاری از موارد مردم از ما خواسته اند که این کمک ها ادامه دار باشد و مانیز تمام تلاش خود را د رفع محرومیت به کار می بریم.


صادق پور خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی امور کمک به محرومین را نه تنها از طریق عمران و آبادی، بلکه با برگزاری میز های خدمت با کمک بسیج کارمندی ادامه می دهد.


فرمانده سپاه امام سجاد شهرستان قزوین گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج در روستا ها تلاش می کنند تا مشکلات محل خود را بشناسند و با برقراری میز خدمت، با کمک دستگاه های دولتی آنها را را رفع نمایند. بسیج این پتانسیل را دارد که مسوولین را پای کار بیاورد؛ نمونه تجربی ما در این موضوع رفع مشکل آبرسانی در خرمن سوخته بود که با پیگیری های بسیج و ورود ادارات مربوطه مشکل تا حدودی رفع گردید.


این مسئول در پایان یادآور شد: اردوهای جهادی و رفع محرومیت به پویایی بسیج کمک می کند و از طرفی امید به انقلاب را در بین اقشار مختلف مردم پرورش می دهد.
1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها